Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محمدمحمدي بريمانلو نماينده وزن 73- کيلوگرم تيم ملي جودو کشورمان در نيمه نهايي مقابل حريف کره‌جنوبي ايپون شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، مسابقات جهاني جودو در حالي از روز پنج شنبه به ميزباني کشور جمهوري آذربايجان و شهر باکو آغاز شده است محمد محمدي بريمانلو در وزن 73- کيلوگرم در ميان 89 جودوکار امروز(شنبه) در اولين ديدار خود در گروه D به مصاف «کيم چول» از کره شمالي رفت و در ثانيه پاياني موفق شد حريف خود را با ضربه فني شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بريمانلو دور دوم بايد با «ايشن امانوف» از قرقيزستان رفت و در زمان کمتر از 2 دقيقه جودوکار قرقيزستاني را ايپون کرد. در ادامه اين مسابقات بريمانلو برابر جودوکار سوئدي به برتري دست يافت. وي در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف جودوکاري از مولداوي رفت و در مبارزه چهارم از سد حريف مولداويايي گذشت.بريماملو در مبارزه پنجم جودوکار گرجستاني را در 13 ثانيه ايپون کرد و راهي نيمه نهايي شد. وي در نيمه نهايي مقابل کره جنوبي ايپون شد و براي رسيدن به مدال برنز بايد با نماينده مغولستان مبارزه کند.
رقابت‌هاي جودو قهرماني جهان که از روز پنجشنبه با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو آغاز شده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.
محمد محمدي بريمانلو در وزن 73- کيلوگرم، سعيد ملايي در وزن 81- کيلوگرم و جواد محجوب نيز در سنگين وزن نمايندگان کشورمان در اين رقابت‌ها هستند.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت