Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:56:57 GMT

حریف پرسپولیس سنگ محک قرمزپوشان مدعی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۵۶۰۱

حریف پرسپولیس سنگ محک قرمزپوشان مدعی

تیم نود ارومیه در یکی از حساس ترین مسابقات خود عصر فردا به مصاف تیم مدعی اکسین البرز می‌رود.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نود ارومیه از هفته پنجم مسابقات لیگ یک عصر فردا از ساعت 16:15 به مصاف شاگردان فراز کمالوند در اکسین البرز می‌رود. نود که با خرید امتیاز گسترش فولاد تبریز به عنوان نماینده ارومیه در لیگ یک حضور دارد در حال حاضر از چهار بازی خود یک امتیاز به دست آورده است و در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم هم‌چنین با دریافت 14 گل در چهار مسابقه بدترین خط دفاع را بین تیم‌های حاضر در لیگ یک دارد.


از طرف مقابل اکسین البرز که با هدایت فراز کمالوند و جذب بازیکنان سرشناس و با تجربه لیگ برتری، به دنبال حضور قدرتمند در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است سه بازی ابتدایی خود را با نتایج مشابه 1-0 با برد پشت سر گذاشت اما در دیدار هفته چهارمش با مس کرمان با نتیجه 2-0 بازنده شد تا صدر جدول را به گل گهر تقدیم کرده و پایین تر از مس کرمان در رده سوم قرار گیرد.


این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. اکسین به دنبال جبران شکست هفته قبل و حضور دوباره در صدر جدول خواهد بود و از طرفی دیگر نود ارومیه به در جست و جوی کسب اولین برد خود است تا با روحیه‌ای مضاعف اولین بازی خود در جام حذفی را برابر پرسپولیس تهران انجام دهد.

دسته یک نود ارومیه اکسین البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک نود ارومیه اکسین البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس که در فاصله هفت هفته مانده تا پایان فصل همچنان در فاصله یک امتیازی استقلال صدرنشین منتظر لغزش حریف سنتی است در سه بازی آینده تیم خود دو بازی مقابل تیم‌های ته جدول برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس پنجشنبه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت که به نظر می‌رسد مصاف مقابل این تیم که به دنبال فرار از سقوط است آن هم در خانه حریف برای اوسمار و تیمش شرایط سختی را فراهم خواهد کرد.

غیر از این پرسپولیس بعد از بازی جام حذفی در اراک مقابل ایرالکو و سپس مصاف با سپاهان در تهران باید برای مصاف با نساجی قعر جدولی به قائمشهر برود که این بازی هم با توجه به شرایط نساجی در جدول برای سرخ‌ها می‌تواند چالشی دشوار در راه رسیدن به قهرمانی و کورسی که با استقلال بسته‌اند، باشد.

در عین حال استقلال هم باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید مقابل نساجی در قائمشهر بازی کند که همین شرایط برای آبی‌ها هم با فاصله بیشتر و تعداد کمتر برقرار خواهد بود.

از بین تیم‌های پایین جدول استقلال خوزستان هم در هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که این بازی در تهران برگزار می‌شود.

فولاد دیگر تیم خوزستانی رده‌های پایین جدول هم در هفته بیست و هفتم میزبان استقلال خواهد بود که برخلاف تصور و آنچه روی کاغذ به نظر می‌رسد سرخابی‌ها در مصاف با این تیم‌های فانوس به دست شاید کار دشوارتری نسبت به دیدار مقابل تیم‌های بالای جدول داشته باشند.

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود