Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگز اری صدا وسیما , مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم بیش از 443 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان یزد اعزام شده‌اند.
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی افزود:  این سازمان هرساله با اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های تلاش می‌کند که نقش خود را در تبیین این واقعه تاریخی برای اقشار مختلف به خوبی ایفا کند
وی با اشاره به اعزام 443 مبلغ و مبلغه در دهه اول محرم به نقاط مختلف استان یزد گفت: از این تعداد 193 مبلغ و مبلغه از روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات و مابقی از مبلغین و مبلغات بومی استان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از مجموع مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی 178 نفر مبلغ و 15 نفر مبلغه و از مجموع 250 مبلغ و مبلغه بومی استان 180 نفر مبلغ و 70 نفر مبلغه می باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد مبلغ مبلغه محرم تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده

علیرضا عبدیان گفت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان، شامل: ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه تیم های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، برای رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بیان کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد:  همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی به‌منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی می‌شوند در آماده‌باش قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از وعده صادق در مناطق مختلف قزوین
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • بارش باران بهاری در مناطق مختلف استان یزد