Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:38:01 GMT

افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۵۶۸۷

افراد تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی افزایش یافته است

به گزارش خبرنگارمهر، حبیب الله آسوده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط اقتصادی موجود، خانواده های مورد حمایت را تحت فشار قرار داده است وکمیته امداد خراسان رضوی شناسایی افراد با شرایط ویژه و حمایت از آنها به صورت زمان دار را مدنظر دارد.

وی افزود:جمعیت تحت حمایت این نهاد ۱۲۳ هزار خانوار بود که تا پایان مرداد امسال با افزایش شش هزار خانوار به ۱۲۹ هزار خانوار رسیده است که این امر نشان از رشد حدود پنج درصدی خانوار تحت حمایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:یکی از راه های حل مشکلات خانواده های نیازمند اشتغال زایی و توانمندسازی آنها است و اعتبارات خوبی در بخش اشتغال به کمیته امداد تخصیص داده شده است که متاسفانه شرایط اقتصادی اخیر نیز در این امر تاثیراتی داشته و طرح های اشتغال را با مشکل مواجه کرده است.

آسوده ضمن اعلام ارائه خدمات به ۵۰۰ هزار نفر در کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد:خوشبختانه سال گذشته با همراهی مناسب بانکها ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال جذب شد که امیدواریم امسال نیز بتوانیم اعتبارات خوبی را جذب کنیم.

وی گفت: تکیه بر امور دینی و مشارکت مردم، وحدت کلمه، همبستگی و انسجام اجتماعی و حسن تدبیر از جمله مواردی است که می توان با آن در شرایط کنونی مشکلات مردم را حل کرد.

کد خبر 4409189

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد کمیته امداد خراسان رضوی ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند