Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان عراق که به اربیل رفته است با مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین،‌ محمد الحلبوسی امروز در اربیل با مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان دیدار کرد که طی آن دو طرف بر ضرورت پایبندی به زمان‌های مقرر بر اساس قانون اساسی برای نهایی شدن پرونده‌های آتی (ریاست جمهوری و نخست وزیری) تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر حلبوسی در بیانیه‌ای به دیدار محمد الحلبوسی رئیس پارلمان و مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات در اربیل اشاره کرده است.

یک منبع سیاسی گفته بود حلبوسی در سفر به اقلیم کردستان عراق، تحولات سیاسی و تشکیل دولت را با مسئولان این منطقه بررسی خواهد کرد.

از سوی دیگر یک منبع در حزب الدعوه گفت این حزب به‌شکل یکپارچه و متحد در مذاکرات تشکیل دولت شرکت خواهد کرد.

این منبع که با السومریه گفت‌وگو می‌کرد، افزود حزب الدعوه در خلال نشست امروز رهبری و مجلس مشورتی، تمام اختلافات خود را پشت سر گذاشت.

این نشست با حضور نوری المالکی دبیرکل حزب و حیدر العبادی نخست وزیر و یکی از رهبران آن برگزار شد.

از سوی دیگر المیادین به‌نقل از مسئولان حزب الدعوه گزارش داد که همه شرکت کنندگان در نشست امروز بر اهمیت پشت‌سر گذاشتن اختلافات داخل صفوف حزب برای تقویت موضع سیاسی آن تأکید کردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حزب الدعوه قدس آنلاین محمد الحلبوسی مسعود بارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشست بریکس در مسکو با اشاره به تحولات منطقه گفت: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف فوری جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری؛ معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس به مسکو سفر کرده، با حضور در این نشست درباره تحولات منطقه گفت: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه از لبنان گرفته تا عراق و دریای سرخ، توقف فوری جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و برقراری آتش‌بس فوری کامل و پایدار است.

وی تصریح کرد: در حالی که اسرائیلی‌ها مردم غزه را از دسترسی به آب، غذا و دارو محروم کرده‌اند، آمریکا با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها از اشغالگران و متجاوزان صهیونیست حمایت می‌کند.

باقری همچنین گفت: از این رو، توقف سریع و بدون قید و شرط نسل‌کشی در غزه که یک ضرورت جهانی است، مستلزم توقف کمک‌ها، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آمریکا از اسرائیل به ویژه در زمینه ارسال تجهیزات و سلاح‌های تهاجمی به این رژیم است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در بخشی از صحبت‌های خود تاکید کرد: تا زمانی که پدیده اشغال و تجاوز وجود داشته باشد، انتظار برای حل پایدار موضوع فلسطین با واقعیت منطبق نیست.

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس امروز 6 اردیبهشت با دستور کار بررسی تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور دارد.

روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی (2024) برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکوباقری به روسیه سفر می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد