Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@02:43:31 GMT

گاز سقز و بانه قطع می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۵۷۷۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: برای فراهم کردن شرایط ایمنی این خطوط بایستی خط ۱۶ اینچ ابراهیم آباد، تخلیه شود که این امر منجر به افت فشارگاز در شهرستان‌های سقز و بانه می‌شود.
احمد فعله گری در رابطه با قطع گاز احتمالی در این شهرستان‌ها گفت: برای جوشکاری و اتصال این ۲ خط و همچنین تعویض یک شاخه لوله ۱۶ اینچ به برای تعمیرات اساسی در محور روستای بله جر به شهرستان بانه، نیاز است گاز موجود در خطوط تخلیه شود که این امر نیز باعث افت فشار گاز در شهرستان‌های سقز و بانه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعله گری افزود: برای جلوگیری از قطع گاز احتمالی مشترکین خانگی، صنایع پر مصرف و جایگاه‌های CNG از مدار مصرف خارج می‌شوند و به نانوایی‌ها نیز ابلاغ شده که از سوخت دوم استفاده نمایند.
وی گفت: آغاز این عملیات از ساعت ۲۲ روز یکشنبه اول مهر آغاز و به مدت ۲۴ ساعت ادامه دارد.
فعله گری افزود: با عملیات پیک رانی هوشمند که در گذشته انجام گرفته عملیات تعمیر خط انتقال حد فاصل بین شهر‌های سقز و بانه در روز دوشنبه مورخ ۰۲/۰۷/۹۷ صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به ثمرات مفید عبور خط نهم سراسری انتقال گاز از داخل استان کردستان گفت: با اتصال خط نهم سراسری به خط انتقال گاز شهرستان سقز در فصول سرد سال شاهد افت فشار گاز در شهرستان‌های سقز، بانه و سردشت نخواهیم بود و همچنین ایجاد شرایط مساعد برای توسعه صنایع تولیدی و تبدیلی در شهر‌های سقز و بانه، تقویت و بستر سازی شبکه‌های گازرسانی، ایجاد اشتغال با گسترش صنایع از اهداف این پروژه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عملیات اتصال خط نهم گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری