Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:55:26 GMT

آخرین جزئیات از مجروحین و شهدای حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۵۹۴۳

آخرین جزئیات از مجروحین و شهدای حادثه تروریستی اهواز

سرپرست سازمان اورژانس کشور به تشریح جزئیاتی از مجروحین و شهدای حادثه تروریستی اهواز پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: پیرحسین کولیوند اظهار داشت: اورژانس خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خدمات درمانی مورد نیاز مجروحین حادثه تروریستی امروز اهواز را به خوبی و با سرعت مناسبی ارائه داده اند و در حال حاضر تعدادی از مجروحین، از بیمارستان‌های اهواز ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: بر اساس اعلام مسئولان امنیتی و نظامی، در حادثه امروز، ۲۵ نفر شهید و ۶۰ نفر مجروح شدند و خدمات مورد نیاز مجروحین از جمله اعمال جراحی، پس انتقال آن‌ها به مراکز درمانی، انجام شده است.

وی تصریح کرد: پس از این حادثه به دستور وزیر بهداشت به همراه معاون کل وزارت بهداشت و همچنین رییس سازمان انتقال خون ایران برای بررسی و نظارت بر درمان مجروحین، به اهواز سفر و از آن‌ها عیادت کردیم و شرایط مجروحین پایدار است و هیچ کمبودی از نظر دارو، تجهیزات پزشکی، امکانات، خون و کادر درمانی تخصصی و پرستاری وجود ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مجروحین شهدا آمار حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در سانحه رانندگی محور تبریز - زنجان

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بامداد امروز یکشنبه واژگونی خودروی سواری دانگ فنگ در ۸۰ کیلومتری آزاد راه تبریز - زنجان یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا ظهر امروز _یکشنبه بیست و هفتم اسفند_ در خصوص امدادرسانی این حادثه اظهار کرد: سه دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های قره بابا، قویون قشلاقی و سلوک به محل اعزام شد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس فوت یک نفر را در محل سانحه تأیید و سه مصدوم را تحت مراقبت‌های درمانی به بیمارستان هشترود انتقال دادند.

حبیب آبراهه، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی نیز علت احتمالی حادثه را خواب آلودگی راننده عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت خواب آلودگی از ادامه سفر خودداری کرده و پس از استراحت به مسافرت خود ادامه دهند.

کد خبر 737018

دیگر خبرها

  • آماده باش مراکز اورژانس سراسر کشور به دستور وزیر بهداشت
  • برقراری بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در سانحه رانندگی محور تبریز - زنجان
  • شهادت ۹۲ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ افرایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن
  • تعداد شهدای غزه به ۳۱۶۴۵ تن رسید
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه
  • اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد
  • فوت ۱۲۰۰ نفر در حوادث ترافیکی نوروز امسال