Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفتوگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمی خواهم به باشگاه استقلال بیایم چرا که به دلیل مشکلات خانوادگی زمان کافی برای رسیدگی به این گونه مسائل را ندارم. همچنین باید بگویم به هیچ عنوان وینفرد شفر را قبول ندارم چرا که مدرک مربیگری این فرد از من پایین تر است و من هم در سن ۶۰‌ سالگی تصمیم به آن گرفته ام تا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و بازنشسته شوم و شفر نیز باید به دنبال بازنشستگی خود باشد و از فعالیت در این رشته ورزشی خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیومایر و الحاجی گرو در حد استقلال نیستند

روشن در ادامه گفت: نیومایر و الحاجی گرو بازیکنان در حد و اندازه تیم فوتبال استقلال نیستند و آن ها نباید در تیم بزرگ استقلال حضور داشته باشند. زد و بند ها باعث شده تا این بازیکنان به تیم آبی پوش پایتخت بیایند.

شفر را قبول ندارم

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران بیان کرد: شفر باید بداند که به طور حتم باید بازنشسته شود و ای کاش همانند فصل گذشته لیگ برتر عمل کرده و موفقیت هایی را همراه با تیم استقلال با عمل می آورد. من بارها گفته ام که اگر شفر قراردادش با استقلال، بسته شود دیگر عمل کرد خوبی نخواهد داشت.

حسن روشن در ارتباط با شایعه رد احتمال همکاری از سوی باشگاه استقلال با او گفت: من این مطلب را به صراحت رد می کنم و چنین موضوعی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

برنامه استقلالی‌ها قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران

ترکیب احتمالى استقلال مقابل نساجى مازندران

انتهای پیام/

صحبت های روشن در مورد استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • مورینیو: پرتغال این بار پیشنهاد بدهد قبول می‌کنم!
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • اعلام ختم رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو/ تتلو: اشتباهم را می‌پذیرم + عکس
  • نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد
  • هاآرتص: حماس با قبول آتش‌بس، اسرائیل را غافلگیر کرد
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است