Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:41:58 GMT

87 درصد اسناد خزانه اختصاصی به آذربایجان غربی جذب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۶۳۲۷

87 درصد اسناد خزانه اختصاصی به آذربایجان غربی جذب شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: 87 درصد از پنج هزار و 449 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی اختصاص یافته به استان طی 12 ماه گذشته جذب شد.

به گزارش ایرنا داود غفارپور روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر امور شعب بانک ملی در آذربایجان غربی افزود: در این مدت چهار هزار و 746 میلیارد ریال از این اسناد خزانه جذب شده و در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از همراهی بانک ملی به عنوان بانک عامل در راستای جذب حداکثری این اسناد، اضافه کرد: این اسناد سهم بسیار زیادی در پرداخت بدهی ها به پیمانکاران و رونق طرح های عمرانی داشته است.
وی اضافه کرد: بانک های استان با هماهنگی بانک ملی ایران می توانند در راستای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان نیز نقش بسزایی داشته باشند.
وی با تأکید بر تشکیل شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بانک‌ها، بیان کرد: اجرای سیاست مطلوب یکسان ‌سازی نرخ سود سپرده‌ های بانکی به مشتریان توسط بانک‌ها با هدف رقابت پذیری بانکی امکان پذیر است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه با تاکید بر الزام رعایت بهداشت اعتباری در این بانک، گفت: افزایش نقدینگی در سیستم بانکی باید حساب شده و تحت کنترل باشد.
در این آیین از علی اصغر اصغرزاده، رییس سابق اداره امور شعب آذربایجان غربی قدردانی و حبیب الله غالب به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد؛ اصغرزاده 21 ماه مدیر امور شعب بانک ملی ایران در آذربایجان غربی بود.
2093/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك اسناد خزانه اسلامي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش که در ستاد لشکر ۶۴ ارومیه برگزار شد، افزود: ارتش ایران، نیرویی الهی است و تنها ارتشی است که از مقابل قرآن کریم، رژه می‌رود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب اظهار کرد: با دوراندیشی امام خمینی (ره)، ارتش در جمهوری اسلامی ایران تقویت شد و همین امر زمینه ارتقای روزافزون امنیت کشور را فراهم کرد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داد: این عملیات افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی بود و توانستیم انتقام شهدای مقاومت را از دژخیمان صهیونیستی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: این عملیات نشان داد که ایران اسلامی با عزت در مقابل زیاده خواهی دشمنام می ایستد و ضربه سخت به هیمنه پوشالی آنان و رژیم کودک کش صهیونیستی می زند.

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتش، نیرویی الهی و غرورآفرین+عکس
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • نشاکاری ۱۰ درصد شالیزار‌های فریدونکنار
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • نشاکاری 10 درصد شالیزارهای فریدونکنار
  • اختصاصی: پنجم اردیبهشت روز تاریخی فوتبال ایران