Web Analytics Made Easy - Statcounter

الدترافورد در انتظار رئيس است.

طرفداری- سرمربی افسانه ای و تکرار نشدنی سابق منچستریونایتد پس از گذراندن دوران پسا بیماری خود، بار دیگر به الدترافورد بازگشت تا شاهد بازی تیم محبوبش باشد.

به گزارش میرر، سر الکس فرگوسن در مصاحبه ای با خبرگزاری منچستریونایتد، شرایط خود در بازگشت به تئاتر رویاها را "مضطرب" و "احساسی" توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ا ینکه بازگشتم بسیار خوشحال هستم؛ مشخصا این برای من یک سفر دور و دراز بوده است اما من سعی می کنم که رو به جلو قدم بردارم و بهتر شوم. آن کاری که پسرم و پزشکان به من می گویند را انجام می دهم اما در هر حال بسیار احساس خوبی دارم. اگر بخواهم صادق باشم، یک مقدار مضطرب هستم چرا که تا حدودی  این شرایط سخت است؛ آخرین بار در بازی برگشت برابر آرسنال در ماه آوریل بود که در ورزشگاه حضور داشتم؛ مدت زمان طولانی ای بود اما خیلی احساس خوبی است که اینجا هستم و تنها امیدوارم که امروز پیروز شویم.

وی همچنین افزود:

اما دلم برای این مصاحبه ها تنگ نشده است؛ مصاحبه ها فشار روانی هستند؛ بودن این خبرنگاران در اطراف شما آن هم با سوال های احمقانه؛ اما نه؛ بازگشت به اینجا حس خوبی دارد و حقیقتا زمانی که بازی می خواهد شروع شود کمی احساسی خواهد بود. به هر حال این اتفاق باید زمانی می افتاد و من با کمال میل در پی آن هستم. این خیلی مهم بود که قبل از بازگشت به بازی، زمان مناسبی را برای استراحت کردن داشته باشید. بازگشت من به ورزشگاه می بایستی که احساسی باشد؛ مخصوصا لحظه ای که من می خواهم بر روی صندلی بنشینم. احساس بسیار خاصی خواهد بود؛ زمانی که این اتفاق تمام و بازی شروع می شود، من خوشحال خواهم بود چرا که می توانم از بازی لذت ببرم.

سر الکس فرگوسن همچنین در خصوص پیام های هواداران صحبت کرد و آنها را "توصیف ناپذیر" خواند.

باور نکردنی است؛ در زمان بستری بودنم در بیمارستان، هزاران کارت به آنجا رسید. آنها را کنار گذاشتیم و اما همچنان کارت ها از راه می رسیدند. تعداد ایمیل ها، پیام ها و کارت های شخصی که به درب خانه می رسیدند خارق العاده بود؛ واقعا همین طور بود. من سراسر تحت تاثیر این پیام ها هستم. اگر شما به خاطر داشته باشید، من فکر می کنم که از طریق شبکه منچستریونایتد پیامی را برای مردم فرستادم و از همه کسانی که وقت گذاشتند و برای من پیام فرستادند تشکر کردم. بسیار مهم بود که این کار انجام شود. امروز تعدادی از پزشکانی که مرا عمل کردند هم به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه حضور دارند که فکر می کنم کار درستی است؛ از اینکه بازگشتم بسیار خوشحال هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم