Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:12:57 GMT

مدل سارافون قلاب بافی بچه گانه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۶۶۵۲

مدل سارافون قلاب بافی بچه گانه

در برخی از مدل سارافون‌های قلاب بافی دخترانه بچه گانه کفش و کلاه نیز با طرحی مشابه سارافون بافته می‌شود و شما می‌توانید از این ست لباس بچه گانه دخترانه در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده کنید. مدل سارافون دخترانه پاییزه و زمستانه در انواع طرح‌های مختلف نظیر سارافون قلاب بافی و سارافون بافتنی موجود است و اگر شما تمایل دارید در فصول سرد سال از سارافون‌های گرم و در عین حال شیک استفاده کنید این مدل‌ها می‌توانند برایتان انتخابی ایده آل و مناسب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارافون قلاب بافی و سارافون بافتنی بچه گانه از انواع مدل لباس‌های مناسب برای دختر بچه‌ها محسوب می‌شوند و این مدل سارافون‌ها در انواع طرح‌های شیک و متنوعی بافته می‌شوند.                  
در این مطلب تصاویری از انواع مدل سارافون قلاب بافی بچه گانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل‌ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع: آرگا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعد دربی همیشه سخت است و ما بازی سختی را بردیم و سه امتیاز خوبی گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بعد دربی همیشه سخت است، اما از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز آمدند و حمایت کردند و توانستند به بچه‌ها قدرت خوبی بدهند. بچه‌ها نیز فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوبی بود.

اوسمار: این تعطیلی برای ما فرصت خوبی است

 

وی درباره تأثیر حساسیت دربی روی عملکرد تیم پرسپولیس گفت: هم حساسیت بود و هم استقلال بسته بازی می‌کرد و شرایط را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌ها هم توانستند ریتم خوبی داشته باشند، آنها البته هماهنگی خوبی هم داشتند، اما باید این روند را ادامه بدهیم. شرایط اینگونه نیست که یکی دو بازی باشد و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک تأکید کرد: ما بازی به بازی آماده می‌شویم و آلومینیوم یا تیم دیگر باشد باید با آنها بازی کنیم. بازی‌ها نیز سخت‌تر شده است و مطمئناً روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی در مورد اینکه سه‌گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کاهش نداده است، خاطر نشان کرد: سه‌گانه و آن قهرمانی‌ها برای ما تمام و در حال حاضر فصل جدید است. کار ما خیلی سخت است و رقبای سختی داریم و باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده سازی ۱۵ هزار تخت اقامتگاهی ویژه نوروز در شهرستان رودسر
  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی در ابرکوه
  • ۸۰۰ عدد سطل زباله مکانیزه برای مناطق ۱۰ گانه کرج خریداری شد
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • افزایش ۶۰۰ درصدی جذب تسهیلات حمایتی از فعالان صنایع دستی زنجان
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • دروغ‌بافی تل‌آویو درباره همکاری آنروا و حماس
  • «پشته» در رشته فرت بافی ثبت ملی می‌شود