Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مرادعلی سعیدی‌پور  سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: صبح امروز آتش‌سوزی در جنگل‌های شیمبار آغاز شد که با تلاش مدیریت بحران استان، نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، نیروهای امدادی شهرهای همجوار و مردم پس از 7 ساعت به‌‌طور کامل مهار شد.

سرپرست فرمانداری اندیکا افزود: در این آتش‌سوزی بیش از 50 هکتار از جنگل‌های بلوط در آتش سوختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ساعتی پیش آتش در منطقه رکبی روستای دشت گل اندیکا آغاز شده، گفت: این آتش‌سوزی در منطقه صعب العبور‌ روشن شده که مهار آتش را دشوار کرده است.

در این آتش‌سوزی بیش از 2000 درخت بلوط اسیر آتش شده است، درصورت عدم مهار نیازمند اعزام بالگرد به منطقه می‌باشیم.

 منطقه اندیکا میان رشته‌کوه‌های زاگرس در شمال شرقی خوزستان قرار گرفته است که بیشتر پوشش گیاهی آن مرتع و بلوط است.

انتهای پیام/ پ

آتش در شیمبار اندیکا مهار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند

 رییس جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت : سه نفر از مسافران تهرانی که عصر روز گذشته -پنجشنبه- پس از ورود به جنگل "تیلا کنار" بخش سلمانشهر عباس شده گم شدند پس از ساعت ها جست و جو امروز پیدا شدند.   مهدی محسنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : این افراد جوان حوالی ساعت ۲۰ دیروز به علت عدم آشنایی به مسیر و موقعیت منطقه در این عرصه جنگلی گم می شوند که طی تماس تلفنی و اطلاع از مرکز پیام جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر گم شدن این افراد موضوع برای یافتن و جست و جوی این مفقود شدگان در دستور کار قرار می گیرد.   وی اظهار کرد : سرانجام با ارزیابی دقیق منطقه و کسب اطلاعات در باره مختصات محل مفقود شدن این افراد عملیات جست و جو با همراهی امداد گران، نیروهای هلال احمر و انتظامی برای یافتن این افراد انجام می گیرد که در نهایت پس از ۶ ساعت جست و جو آن ها را در جوار آبشار " جینگوم " جنگل تیلار کنار پیدا شدند و این سه جوان بدون هیچگونه مصدومیت به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

عباس آباد با برخورداری از سه نقطه شهری شامل سلمانشهر، عباس آباد، کلارآباد و ۴۹ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد و به علت همسایگی با ساحل، جنگل های هیرکانی و نقاط دیدنی زیبا از دیرباز تاکنون خاستگاه میلیون ها مسافر و گردشگر به ویژه در ایام نوروز بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسافران گم شده جنگل‌ تیلار مازندران پیدا شدند
  • علت آتش‌سوزی منابع طبیعی راین چه بود؟
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد