Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:01:06 GMT

کشف ۵ فقره سرقت در مهران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۶۹۱۲

کشف ۵ فقره سرقت در مهران

سرهنگ امیر عباس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت وجیب بری در داخل شهر مهران ، موضوع از طریق پلیس آگاهی شهرستان مهران در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین روزه ماموران این انتظامی یک نفرمتهم در این زمینه را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: پلیس با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم با هماهنگی مراجع قضائی، در یک اقدام ضربتی، متهم را در شهرستان مهران دستگیر که درتحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت ، کیف قاپی وجیب بری اعتراف و مقداری اموال مسروقه از آن نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شهبازی درپایان تصریح کرد:شهروندان می توانند درصورت برخورد با اشخاص مشکوک طی تماس با پلیس ۱۱۰ موضوع را گزارش دهند.

کد خبر 4409295

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت شهرستان مهران ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به دو دستگاه موتورسیکلت رنگ پلاک مخدوش به همراه سه راکب مشکوک شدند که پس از تعقیب این دو موتورسیکلت مشاهده شد راکبان با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند و در تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می‌شود و دو سارق دیگر از محل متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم می‌شود. در بازرسی از متهمان دو قبضه سلاح سرد قمه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۷۲ فقره سرقت اعتراف کردند، مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6064700

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۳ درصدی سرقت در آبادان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت