Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم گلزن گابنی از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در اعلام سرمربی اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اکیپ، فدراسیون فوتبال گابن دیروز (جمعه) اعلام کرد فرانسیس اوبامیانگ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است. در همین رابطه پیر امریک اوبامیانگ پسر گلزن این مربی که در آرسنال بازی می‌کند در واکنش به این اتفاق گفت: همه فهمیدند چرا من با فدراسیون فوتبال کشورم مشکل دارم و دوست ندارم در تیم ملی باشم؟ یک بار دیگر اقدام عجیبی از فدراسیون فوتبال گابن شاهد بودیم که رفتاری کاملا غیرحرفه ای محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدارسیون فوتبال بدون این که پدرم رضایت خود را اعلام کند او را به عنوان سرمربی جدید گابن معرفی کرد و این خبر در رسانه‌های دنیا مخابره شد. پدرم بیمار است و رئیس فدراسیون اصلا توجهی به این امور نداشته است. پدرم جواب مثبتی به این انتخاب نداده و تا جایی که من می‌دانم جواب او منفی است.

تیم ملی گابن تلاش می‌کند تا جواز حضور در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ را به دست بیاورد ولی با کسب یک امتیاز فعلا شرایط سختی برای صعود دارد. پیشتر آنتونیو کاماچو هدایت گابن را بر عهده داشته بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!