Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@11:58:06 GMT

واکنش بشار اسد به حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۰۹۹

واکنش بشار اسد به حادثه تروریستی اهواز

ساعت 24- رئیس جمهوری عربی سوریه در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: ما با تمام امکانات و نیرو در برابر این اعمال تروریستی در کنار شما حضور داریم.

رییس جمهوری این کشور در پیام خود خطاب به رییس جمهوری اسلامی ایران، آورده است: در کمال تاسف خبر حمله تروریستی به رژه نظامی نیروهای مسلح در شهر اهواز واقع در جنوب ایران را دریافت نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تقدیم مراتب تسلیت قلبی خود بنام شخص خود و بنام مردم جمهوری عربی سوریه به جنابعالی و مردم دوست ایران درخصوص سقوط قربانیان بی گناه، با عبارت های شدید این حمله جنایتکارانه و بزدلانه تروریستی را محکوم می نمایم.

در پیام بشار اسد آمده است: جمهوری اسلامی ایران علیه تروریسم در سوریه ایستادگی کرد و همچنین تروریسم را در سطح جهانی محکوم نمود و همواره در برابر تروریسم جنایتکارانه تکفیری، صادقانه مواضع اصولی و قاطع داشته است.

رییس جمهوری سوریه درپیام خود تاکید کرده است: بدین مناسبت اجازه فرمایید برای جنابعالی و مردم دوست ایران، باری دیگر تاکید نمایم که ما با تمام امکانات و نیرو در برابر این اعمال تروریستی در کنار شما حضور داریم. همچنین امیدواریم حامیان، تامین کنندگان مالی و مشوقین تروریسم بدانند که این خطر تمامی خانواده انسانی در هر جا و مکان را تهدید می کند و ما آنان را دعوت می کنیم در موضع گیری خود درخصوص حمایت از تروریسم در مناطق مختلف جهان تجدیدنظر کنند.

خواهشمندم باری دیگر مراتب تسلیت و تعزیت قلبی اینجانب را بپذیرید، اطمینان کامل دارم که ملت ایران این مصیبت و محنت را پشت سر خواهد گذارد و همچنین حمایت قلبی خود را از شما در نبرد مشترکمان علیه آفت تروریسم و حامیان آن، ابراز می دارم.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!

عبدالله ویسی به محرومیت 2 میلیاردی خود واکنش نشان داد و البته در ابتدا فکر می‌کرد این مبلغ به ریال است!

طرفداری | فولاد شرایط خوبی ندارد و حالا عبدالله ویسی هم 2 میلیارد تومان بابت صحبت‌های هفته گذشته خود محکوم شد.

عبدالله ویسی پس از بازی هفته گذشته فولاد برابر آلومینیوم اراک، صحبت‌های تندی را انجام داد که باعث شد کمیته انضباطی او را به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم کند. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در واکنش به این حکم گفت:

هفته پیش حرفی زدم و برخی از دوستان خود من هم ناراحت شدند. شنیدم کمیته انضباطی 200 میلیون تومان (او به اشتباه تصور می‌کند 2 میلیارد ریال جریمه شده است) من را جریمه کرده است. چه چیزی گفتم؟ فقط گفتم بازی‌ها حساس است و رصد کنید. گواردیولا و آنچلوتی هم بازی حساس باشد همین حرف‌ها را می‌زنند. چوب را برداری، دزد فرار می‌کند. من بابت همه چیز نگران هستم و امیدوارم اتفاقات عجیبی رخ ندهد. من استرس زیادی دارم و ممکن است به هر چیزی شک کنم. من به هیچکس توهین نکردم و جریمه شدم. در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، این عدالت است؟ چنین حکمی درست نیست. می‌خواهید 10 میلیارد من را جریمه کنید!

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات