Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کاراته مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از رقابت ها به ترتیب 14 و 23 نشان به دست آوردند.
وی افزود: رقابت های کاراته قهرمانی کشور در بخش مردان و سبک شیتوریو با حضور 900 رزمی کار از 30 استان به مدت سه روز در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم کاراته مردان این استان موفق به کسب یک نشان طلا، چهار نشان نقره و 9 نشان برنز شد.
علوی عنوان کرد: علی قربانی اول شد، رضا ویسی پور، شاهرخ بنوان، محمدمهدی عزیزپور و محمدجواد کرم منش مقام دوم را به دست آوردند.
وی ابراز داشت: محمدمهدی روشن، شاهین بنوان، محمدامین نکویی، محمدامین رهبر، محمدهادی روشن طلب، محمدمهدی عزیزی، ابوالفضل خرامان جو، امیدرضا بهزادی و مهرشاد کهزادی عنوان سوم را کسب کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های کاراته قهرمانی کشور در بخش زنان و سبک شیتوریو نیز با حضور یک هزار و 150 رزمی کار از 30 استان کشور به مدت سه روز در شهر نجف آباد اصفهان برگزار شد.
علوی اظهار داشت: تیم کاراته زنان کهگیلویه و بویراحمد توانست 7 نشان طلا، هشت نشان نقره و هشت نشان برنز کسب کند.
وی افزود: ام البنین دلباز، حدیث انصاری فر، زهرا آرومند، پارمیس کاظمی، ریحانه قاسمی، زهرا ناصری اصل و یاسمن پارسا اول شدند.
علوی بیان کرد: بتول قاسمی، ژاله جهانبخش، المیرا کاظم نسب، رکسانا پرندوار، فاطمه آبروزن، شقایق باستان، سیده ریحانه گنجیانی و فاطمه عبدی الوند مقام دوم را به دست آوردند.
وی عنوان کرد: ژیلا جهانبخش، سیده مهدیه گنجیانی، زیبا قاسم پور، سمیرا باستانی، فاطمه فتحی، زهرا آروند، دلناز آریایی مهر و زهرا عبدی الوند عنوان سوم را کسب کردند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف است.
7535/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اصفهان زهرا کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان مردان و زنان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور