Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام توییتری یکی از نمایندگان مجلس در مورد FATF، موجی از واکنش های دانشجویان در فضای مجازی و فضای بیرون از دانشگاه دانشجویان به راه انداخت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمود صادقی روز پنجشنبه در پیام توییتری به نقل از دانشجویان دانشگاه امام صادق نوشت که FATF را تصویب نکنید تا سفره مردم تنگ‌تر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در ادامه این پیام آورده است: این‌ها یا نمی‌دانند اف ای تی اف چیست یا نمی‌دانند عوامل خالی شدن سفره مردم چیست.

توییتر این نماینده مجلس شورای اسلامی در بین دانشجویان واکنش‌های مختلف زیادی در پی داشت. محمدامین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پیام توییتری محمود صادقی را در هر دانشگاهی که بخواهد به مناظره درباره این موضوع دعوت کرد.

همچنین بسیج دانشگاه امام صادق (ع) در واکنش به این توییتر خطاب به محمود صادقی نوشت: به‌عنوان تشکلی که یک سال مطالعه و جلسات تخصصی روی کنوانسیون FATF داشته‌ایم و بارها بیانیه و نامه‌های تحلیلی به مجلس ارسال کرده‌ایم، متوجه شدیم شما از مخاطرات این کنوانسیون اطلاعی ندارید از شما دعوت می‌کنیم این هفته در دانشگاه امام صادق (ع) با نماینده بسیج مناظره کنید.

در پاسخ‌ها و واکنش‌ها به پیام توییتری این نماینده مجلس شورای اسلامی، سارا عاقلی دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت خبر از بیانیه این دفتر بعد از نماز جمعه خبر داد و نوشت: به احتمال زیاد حاضر به گفتگو و مناظره در این باره نخواهید شد. اما پیشنهاد می‌کنم در نماز جمعه فردا حاضر شوید تا در قالب بیانیه تحلیلی ربط FATF و سفره مردم را برایتان تبیین کنیم.

علی دهقان ‏‏‏‏دبیردفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر روز گذشته در پیام توییتری نوشت: امروز دفتر تحکیم وحدت پس از خطبه‌های نماز جمعه تهران به میان مردم آمد و در قالب بیانیه تحلیلی از FATF و اثرات آن سخن گفت در ادامه مردم، طومار مخالفت با تصویب لوایح FATF و به خصوص لایحه‌ی CFT را امضا کردند و طومار طرفداران این لایحه را پیچیدند.

اسماعیل کوهی‌مقدم دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در پیام توییتری نوشت: با این دعوت، از حداقل هفت تشکل رسمی کوچک و بزرگ، برای شفاف شدن ابعاد تصویب FATF دعوت به مناظره شدید. آقای صادقی شما نماینده مردم تهران هستید، اگر بی توجهی نسبت به دعوت این دانشجوها که بیشتر هم تهرانی هستند، دهن کجی به مردم نیست، پس چیه؟!

سارا عاقلی در پیامی نوشت: قرار بود جنبش دانشجویی نقطه اتصال باشد. اطلاعات را از نخبگان فکری بگیرد و به قلب جامعه ببرد. مطالبات را کف جامعه جمع کند و به دست نخبگان اجرایی برساند. امروز دفتر تحکیم وحدت تلاش می‌کند تا دقیقا در این نقطه اتصال بایستد.

نرگس حسینی مسئول دفتر خواهران دفتر تحکیم وحدت در پیام توییتری با اشاره به حرکت روز گذشته این اتحادیه در نماز جمعه تهران نوشت: یک روز آب به روی لشکر حق می‌بندد و یک روز در صدد بستن شریان‌های اقتصادی ملکت اسلامی بر می‌آیند؛ جنگ بین حق و باطل روایت هر روز تاریخ است. امروز دفتر تحکیم وحدت در نماز جمعه تهران از اف ای تی اف و نتایج تصویب لوایح آن، با مردم سخن گفت.

سید حسن سهرابی در توییتی به حادثه امروز اهواز اشاره کرده و گفته است:قرار بود با تصویب FATF برای کشورهای دیگر مشخص شود در ایران چه کسایی تحریم هستند و چه کسانی تحریم نیستند که به راحتی تجارت کنند! اکنون که آمریکا از برجام خارج شد و قرار شده است یا سازمان‌ها و اشخاص دیگر هم تحریم کنند! لطفا توضیح بدهید تصویب FATF جز بازشدن را جاسوسی، چه ویژگی دارد؟!

علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در رشته پاسخ توییتری نوشت: پس از صحبت‌هایی که در روزهایی اخیر با برخی نمایندگان مجلس داشتم و نظراتشان را در مورد فضای حاکم برمجلس جویا شدم، ارزیابی‌ام این است که با توجه به این فضاء FATF و لوایح ذیلش از جمله CFT در مجلس خواهند شد.

کوهی‌مقدم در پیامی دیگر نوشته است: برنامه تلویزیونی تیتر در خصوص FATF ، دکتر شاکری بسیار مستدل، فنی و غیرسیاسی به این قوله پرداختند و به همه دوستان توصیه می‌کنم به این مناظره رو ببینند. طرف مقابل هم انگار قراره بحث اقتصادی بکنه، از بس محتوا نداشت به حرف‌های پوپولیستی رو آورده است!

انتهای پیام/4084

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه‌ها
  • مشارکت دانشگاه‌های تهران در اجرای دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...