Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:20:58 GMT

آزمون، بهترین پاسور لیگ برتر روسیه شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۲۸۴

آزمون، بهترین پاسور لیگ برتر روسیه شد

مهاجم ایرانی روبین کازان نمایش درخشان مقابل آرسنال تولا داشت ولی منجر به پیروزی تیمش نشد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روسیه تیم روبین کازان که سردار آزمون را مثل هفت مسابقه اخیرش در ترکیب و رضا شکاری را روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۷ امروز در خانه تیم رده یازدهمی آرسنال تولا به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آرسنال تولا با دو گل پیش افتاده و در آستانه کسب سومین برد این فصل بود، در دقیقه ۷۷ سردار آزمون در محوطه جریمه آرسنال تولا صاحب توپ شد و در شرایطی که می‌توانست گلزنی کند، پاس به عقب داد تا ایگور کونووالوف با شوت بغل پا گل اول روبین کازان را به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

 

یک دقیقه از این گل روبین کازان نگذشته بود که سردار آزمون باز هم خوش درخشید و با دریبل سر پا به دنبال خلق موقعیت و گلزنی بود که با خطای الکساندر دنیسوف، مدافع میانی آرسنال تولا که با گرفتن او، ملی پوش ایرانی را نقش بر زمین کرد، یک پنالتی به دست آورد ولی خورن بایرامیان با شوت زمینی به سمت چپ دروازه که گلر حریف آن را مهار کرد، این فرصت را هدر داد.

 

در ادامه فیلیپ اورموویچ، بازیکن تعویضی روبین کازان موفق شد در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا یاران آزمون و شکاری در این مسابقه خارج از خانه به تساوی برسند و صاحب یک امتیاز شوند و با ۱۱ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر روسیه صعود کنند.

سردار آزمون که در این فصل دو گل به ثمر رسانده بود و دو پاس گل داده بود، با پاس گلی که امروز در جریان دیدار با آرسنال تولا داد، با سه پاس گل در کنار دو بازیکن دیگر از تیم‌های دینامو مسکو و کراسنودار به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر روسیه رسید.

 

آزمون همواره یکی از گلزنان روبین کازان به شمار می‌رفت ولی ظاهرا امسال رویه او متفاوت شده و او با پاس گل‌های ارزشمندش عامل نتیجه‌گیری این تیم شده است.

روبین کازان سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبین کازان سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مصدومیت سردار

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • پایان مصدومیت سردار