Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امرور بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و سیاه‌جامگان مشهد که قرار بود از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شود به‌علت بدهی تیم سیاه‌جامگان لغو شد.

براساس قانون سازمان لیگ کشور تیم‌های بدهکار نمی‌توانند مسابقات خود را برگزار کنند و به همین دلیل بازی ملوان بندر انزلی و سیاه‌جامگان لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی‌ که دو تیم سیاه‌جامگان و ملوان بندرانزلی در زمین حاضر شدند با دستور ناظر فدراسیون فوتبال بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و سیاه‌جامگان لغو شد.

با توجه به لغو شدن بازی ملوان بندرانزلی در برابر سیاه‌جامگان باید منتظر حکم فدراسیون فوتبال در مورد نتیجه این بازی بود و مسئول تصمیم‌گیری در مورد نتیجه این بازی فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در ورزشگاه چند منظوره عشق آباد به مصاف هم رفتند که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران در دقیقه ۳۹ بازی و پس از خطا روی بازیکن ترکمنستان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

کنعانی زادگان با دریافت این کارت نمی‌تواند ایران را در بازی رفت برابر هنگ کنگ که در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد همراهی کند و محروم است.

شجاع خلیل زاده و سامان فلاح نیز دو بازیکن دیگر تک اخطاره ایران هستند که اگر در نیمه دوم برابر ترکمنستان کارت دریافت کنند دیدار برابر هنگ کنگ را از دست می‌دهند.

کد خبر 6063141

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد
  • اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم