Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:30:21 GMT

خون شهدای مدافع حرم حافظ امنیت خوزستان است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۴۵۰

خون شهدای مدافع حرم حافظ امنیت خوزستان است

مسئول سازمان مردم نهاد مدافعین حرم خوزستان گفت: خوزستان در صف مقدم مبارزه با تروریست‌ها است و تروریست ها آرزوی نا امن کردن خوزستان را به گور خواهند برد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ استانها خوزستان نظرات

اکبر بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم خوزستان از سوی تروریست‌ها اظهار داشت: آرامش و امنیت خوزستان ریشه در فرهنگ شهادت و دفاع از حرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تروریست‌های کوردل تصور می‌کنند با شهادت مردم بی‌گناه می توانند انگیزه‌های انقلابی و دینی را کم رنگ کنند. اهواز نماد مقاومت و شهادت است و مردم تا پای جان آماده دفاع از خوزستان و ادامه راه شهدای مدافع حرم هستند.

مسئول سازمان مردم نهاد مدافعین حرم خوزستان ادامه داد: مردم خوزستان با فرهنگ دفاع و مقاومت غریبه نبوده و پای آرمان‌ها ایستادند. خوزستان امروز آرام و سربلند است و اقوام لر، عرب و بختیاری به شکل متحد و یکپارچه در مقابل توطئه‌های وهابی‌ها آماده شهادت هستند.

بهاری در پایان با محکومیت مجدد این حادثه تروریستی بیان داشت: مسئولان امنیتی باید در اسرع وقت عاملان این حادثه تروریستی را به سزای اعمال‌شان برسانند. دشمنان نیز بدانند تا فرهنگ دفاع از حرم در خوزستان وجود دارد نمی‌توانند به آرزوهای پلید خود برسند.

انتهای پیام/م

R41468/P1486/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو