Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@08:52:06 GMT

ساعت کار خط 5 مترو تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۵۲۶

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، ساعت کار خط 5 متروی تهران(گلشهر کرج- صادقیه تهران و بالعکس) یک ساعت زودتر و از ساعت 5 صبح آغاز می شود. ناطقان: فرنوش نوبخت با بیان اینکه شرکت مترو با تمام ظرفیت و توان در خدمت دانشجویان و دانش آموزان است اظهار داشت: در جلسات مختلف برنامه ریزی های مناسبی در طرح استقبال از مهرماه انجام شده که یکی از این تصمیمات افزایش تعداد قطار و آغاز زودتر فعالیت خط 5 متروی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: تعمیرات و بهینه سازی فضای ایستگاهی و اعزام قطارهای فوق العاده در زمان شلوغی از دیگر اقداماتی است که از فردا (یکشنبه) در تمام خطوط ناوگان متروی تهران انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شلوغ ترین خط مترو در زمان صبحگاهی و شامگاهی را خط 5 مترو تهران (صادقیه -گلشهر و بالعکس اعلام کرد و افزود: از اول مهرماه حدود 30 درصد به مسافران این خط افزوده می شود و با توجه به تردد زیاد دانشجویان از استان البرز به تهران تصمیم گرفته شد که زمان فعالیت این خط یک ساعت زودتر و از ساعت 5 صبح آغاز شود.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد مسافران خط 5 مترو تمایل دارند از قطارهای تندرو استفاده کنند گفت: از اول مهرماه در دو نوبت صبح ها ساعت 6 و 35 و 7 و 15 دقیقه زمان حرکت قطارهای تندرو را از ایستگاه گلشهر کرج به سمت تهران تعیین کردیم. منبع: ایرنا برچسب ها: ساعت کار ، مترو ، خط5

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ساعت کار مترو خط5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا