Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:44:44 GMT

زمان بازگشت کی روش به تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۵۸۵

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل تامین نشدن تضمین های لازم برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال کشورمان تاکنون این امر را انجام نداده است پنج شنبه هفته پیش به پرتغال بازگشت.

کی روش که در اردوی قبلی تیم ملی و بازی با ازبکستان بدون قرارداد هدایت شاگردانش را برعهده داشت از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست کرده است منابع مالی لازم را برای اجرای برنامه های او و پرداخت مطالباتش فراهم کنند در غیر این صورت احتمال ادامه همکاری این مربی پرتغالی با فدراسیون ایران بعید به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج در روزهای اخیر جلسات متعددی با وزیر ورزش و جوانان برای تامین ارز دولتی و اجرای برنامه های مدنظر کی روش برگزار کرده در این راه به نتایج خوبی هم رسیده است. با این وجود به نظر نمی رسد مشکلی برای تمدید قرارداد کی روش وجود داشته باشد.

طبق اعلام یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال این مربی اوایل دهه دوم مهر به ایران باز می گردد تا دور دوم تمرینات آماده سازی تیم ملی را آغاز کند. طبق برنامه از پیش تعیین شده این اردو از ۱۳ تا ۲۵ مهر برگزار می شود و تیم ملی ۲۴ مهر دیداری تدارکاتی مقابل بولیوی در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

تیم ملی ایران در گروه چهارم جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات با عراق، ویتنام و یمن همگروه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرتغال بازی فوتبال منابع مالی ایران وزیر ورزش و جوانان ارز بولیوی ورزشگاه آزادی یمن بازگشت تهران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امروز پیگیری شد و طی آن تیم‌های مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان توانستند با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌های خبری از تیم‌های استقلال و پرسپولیس نخواهد بود و مسابقات با حضور یک تیم دسته اولی و 7 تیم لیگ برتری ادامه پیدا خواهد کرد.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است: (تعیین میزبان‌ها نیاز به قرعه‌کشی دارد)
گل‌گهر سیرجان - ملوان
آلومینیوم اراک - هوادار
سپاهان - مس رفسنجان

انتهای پیام/
چادرملو اردکان - تراکتور

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند