Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:26:20 GMT

همایش بزرگ رهروان زینبی در ۷ بقاع گلستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۵۹۰

همایش بزرگ رهروان زینبی در ۷ بقاع گلستان برگزار شد

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با شهادت امام سجاد(ع) و هفته دفاع مقدس همایش رهروان زینبی ویژه بانوان همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدا عصر شنبه در هفت بقعه متبرک گلستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجدید میثاق با حضرت زینب (س) و حضرت سید الشهدا (ع) دانست و افزود: تبیین شخصیت حضرت زینب (س)، تشریح خطبه‌های آن حضرت در کوفه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زینبی، زنده نگه داشتن قیام عاشورا و نقش حضرت زینب کبری(س) در دفاع از ولایت از دیگر اهداف این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه بصیرت عاشورایی ضامن حفظ نظام اسلامی و اجرای احکام اسلامی در جامعه است، گفت: در ایام محرم و صفر باید بیش از هر چیزی بر بصیرت‌افزایی عاشورایی تأکید داشته باشیم.

گفتنی است این مراسم در شهرستان های آزادشهر، بندرگز، علی آباد، کردکوی، گرگان، گنبد و مینودشت برگزار شد.

کد خبر 4409293

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف گلستان گرگان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود

دریافت 28 MB

سرهنگ ناصر تابش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در دهه پایانی ماه رمضان جهت کمک به عمران بخش‌هایی از مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 6063847

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • جشن بزرگ روزه اولی‌ها در روز ولادت کریم اهل‌بیت
  • جشن ۲۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در اصفهان + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم