Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله پرنیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهلا بهروزی راد قایقران کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شده تا خود را برای مسابقات قهرمانی آب های آرام معلولان آسیا آماده کند.
وی ادامه داد: ششمین مرحله اردوی تیم ملی آب های آرام معلولان ایران از فردا (یکشنبه اول مهر) آغاز و تا روز 22 مهر ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرنیان خاطرنشان کرد: در این اردوی سه هفته ای، 9 قایقران در هر 2 بخش آقایان و بانوان حضور خواهند داشت که 6 نفر آن ها آقا و سه نفر نیز خانم هستند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه همچنین از مسعود مهدوی ‌نیا به عنوان سرمربی تیم ملی پاراکانو (آب های آرام معلولان) یاد کرد.
وی گفت: به تازگی و در جریان رقابت های پاراکانو قهرمانی جهان که ابتدای شهریور به میزبانی کشور پرتغال برگزار شد، بهروزی راد در نهایت با ثبت رکورد 57 ثانیه به مقام هشتم دست پیدا کرد.

** دعوت قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کایاک
هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کایاک زیر 23 سال مردان ایران در حالی با حضور چهار ملی پوش از فردا (یکشنبه ) برگزار می شود که یک قایقران کرمانشاهی نیز در این اردو حضور دارد.
هادی جعفری از کرمانشاه به همراه 2 قایقران از تهران و یک ورزشکار از زنجان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کایاک زیر 23 سال کشورمان را تشکیل می دهند.
این اردو قرار است به مدت 22 روز و به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شود.
ملی پوشان کایاک زیر 23 سال ایران تمرینات خود را زیرنظر حسین ملکی به عنوان سرمربی و رضا رئیسی به عنوان مربی تیم دنبال خواهند کرد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اردوی تیم ملی پرتغال جهان سرمربی تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام