Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

حجت الاسلام حجر رسولی مدیر امامزاده روح الله میدان امام خمینی(ره) تهران در مورد برنامه های انجام شده در دهه اول در آستان آن امامزاده اظهار داشت: در ده روز اول ماه محرم الحرام در آستان امامزاده روح الله پنج برنامه برگزار می شد. این برنامه ها با زیارت عاشورا در ابتدا هر روز آغاز می شد و بعد از نماز ظهر هم برنامه ویژه به همراه سخنرانی و عزاداری برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: همچنین بعدازظهرها از ساعت ۳ تا ۵ جلساتی ویژه بانوان با عنوان رهروان زینبی در صحن امامزاده برگزار می شد.اما یکی از برنامه های اصلی ما در دهه اول از ساعت یک بامداد با حضور خیل عزاداران شروع و تا سحر ادامه داشت.آستان امامزاده روح الله بعد از هر برنامه میزبان عزاداران در اطعام به آنها بود.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در آستان امامزاده روح الله برنامه های ویژه ای همچون لبیک یا حسین،شیرخوارگان حسینی و احلا من العسل برگزار شد.

حجت الاسلام رسولی در ادامه در مورد برنامه روز عاشورا گفت: در ظهر عاشورا خیابان باب همامون که مشرف به امامزاده است مفروش شد و نماز آن روز با حضور آحاد مردم اقامه شد.

مدیر امامزاده روح الله در مورد برنامه های دهه دوم و سوم محرم نیز گفت: در این دو دهه نیز برنامه های سخنرانی و عزاداری به صورت هر روزه برگزار می شود.

رسولی همچنین در انتها خاطرنشان ساخت: افتتاحیه کلاس های مداحی برای نوجوانان با حضور مادحان معروف کشور همچون حاج محسن طاهری هفته آینده در آستان امامزاده روح الله آغاز می شود. این طرح با هدف تربیت مداحان جوان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محرم عاشورا عزاداری مداحان اهل بیت امام خمینی اهل بیت عاشورا قرآن مداحان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود