Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@03:37:01 GMT

یک‌ بندر بزرگ در سواحل مکران شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۸۵۲

یک‌ بندر بزرگ در سواحل مکران شد

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از رو‌ابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ‌محمد راستاد‌ در مورد ایفای نقش مسؤولیت‌های اجتماعی توسط این سازمان، بیان کرد: اقدامات مناسبی به منظور ایجاد تعامل بین شهرهای بندری و بنادر تجاری صورت‌ و انعقاد قرارداد در این رابطه در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد تعامل حداکثری ۱۵ بندر و ۱۲ شهر بندری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات دیگری که در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد افزایش سهم حمل و نقل دریایی، اعمال هرچه بیشتر حاکمیت دریایی، ارتقای ایمنی دریانوردی و توجه به محیط زیست دریایی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های سواحل مکران، اظهار کرد: از بندر جاسک به عنوان ظرفیت جدید بنادر در سواحل مکران استفاده خواهد شد و مطالعات در این رابطه در حال انجام است، بنابراین یکی از بنادر بزرگ کشور در سواحل مکران جانمایی می‌شود تا از ظرفیت‌های بندری به نحو مطلوب استفاده کنیم و در این رابطه باید دسترسی پسکرانه‌ای مناسبی برای جاسک در بخش جاده و ریل ایجاد شود.

وی در مورد افزایش سهم ریل در بنادر کشور بیان کرد: در این حوزه اقدامات برجسته‌ای در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری صورت گرفته است و تعامل بسیار مطلوبی با راه آهن وجود دارد.

راستاد اضافه کرد: در زمینه توسعه زیرساخت های ریلی در بنادر کشور قراردادی با مشاوران مطرح بین المللی منعقد شده است و مرحله دوم طرح جامع بنادر بازرگانی نیز مدنظر قرار گرفته است که سهم قابل توجهی در توسعه زیرساخت‌های ریلی بنادر خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال سهم بیشتری از بازار حمل و نقل کانتینری در منطقه و بنادر کشور است.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی حمل و نقل محیط زیست وزیر راه و شهرسازی جاده راه آهن استفاده از ظرفیت جاده راه آهن سازمان بنادر و دریانوردی وزیر راه و شهرسازی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار