Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@09:36:58 GMT

واکنش رضایی به اظهارات مشاور ولیعهد ابوظبی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۷۹۳۸

واکنش رضایی به اظهارات مشاور ولیعهد ابوظبی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بی خرد و خودفروخته خواند مشاور ولیعهد ابوظبی به اظهارات خصمانه وی پاسخ داد. ناطقان: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی در واکنش به این اظهارات خصمانه و کینه جویانه نوشت: مشاور بی‌خرد و خود فروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: پشیمانی سختی درانتظار اوست.

 



اظهارات مشاور ولیعهد ابوظبی درباره حادثه تروریستی اهواز

 به دنبال حادثه تروریستی اهواز، مشاور ولیعهد ابوظبی شهادت تعدادی از زنان و کودکان بیگناه در حادثه تروریستی اهواز را یک اقدام تروریستی ندانست و در مقابل ایران را تهدید به حملات تروریستی بیشتر کرد.

عبدالخالق عبدالله در توییتی نوشت: 10 مرگ و میر نظامی در حمله به یک نمایشگاه نظامی در شهر اهواز در جنوب غربی ایران. حمله به هدف نظامی عملیات تروریستی نیست و انتقال نبرد به عمق خاک ایران یک گزینه باز است و در مرحله بعدی افزایش می یابد!

کشاندن درگیری های نظامی و تروریستی به خاک ایران نخستین بار توسط محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد جوان و بی تجربه و بی تدبیر سعودیها مطرح شده بود و اینبار سخن وی از حلقوم مشاور ولیعهد ابوظبی خارج شد. منبع: عصر ایران برچسب ها: محسن رضایی ، مشاور ولیعهد ابوظبی ، واکنش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محسن رضایی مشاور ولیعهد ابوظبی واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد پس از حمله انتقام جویانه ایران به اسرائیل در صفحه شخصی خود نوشت؛ 

اندازه تمام لحظات رفتن داریوش در این دوازده سال و... منتظر این اخبار بودم.
به خون‌های بیگناه ریخته‌تان سوگند که ما پیروزیم.

در جریان ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط رژیم صهیونیستی با همکاری سازمان منافقین، داریوش رضایی‌نژاد در اول مرداد ۱۳۹۰ در مقابل منزلش و در برابر چشمان همسر و دخترش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • اظهارات تحقیرآمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • واکنش علیرضا دبیر به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • واکنش همسر شهید دانشمند هسته‌ای به سیلی ایران به اسرائیل
  • واکنش ترامپ به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • واکنش محسن رضایی به حمله تنبیهی ایران