Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@22:04:57 GMT

تساوی بدون گل استقلال و نساجی در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۱۰۳

ساعت 24- تقابل نساجی قائم‌شهر و استقلال در نیمه نخست گلی در بر نداشت.

در ادامه هفته هفتم لیگ‌برتر نساجی قائم‌شهر و استقلال از ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به میدان رفتند. این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گزارش بازی

علی کریمی در دقیقه ۵ نخستین حمله نصفه و نیمه نساجی را دفع کرد که بازیکنان نساجی و نکونام اعتماد به خطای پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان شفر برای آرام کردن بازی، شروع به حفظ توپ کردند که دو بار تا نزدیکی‌های دروازه نساجی پیش رفتند اما ناموفق بودند. با گذشت ۲۰ دقیقه از بازی استقلال به رهبری طارق همام سور بر بازی شد اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند.

طارق همام فرصت خوبی را در دقیقه ۳۰ برای مرتضی تبریزی فراهم کرد که ضربه سر این بازیکن خوب نبود و مدافعان نساجی توپ را دور کردند. مهمترین صحنه بازی در دقیقه ۴۰ روی کار تیمی بازیکنان استقلال خلق شد که ارسال خوب خسرو حیدری به تبریزی و پاس تک ضربه این بازیکن به روح الله باقری و ضربه این مهاجم با مهار خوبی از سوی حامد لک همراه بود.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، خسرو حیدری، علی کریمی، وریا غفوری، طارق همام، مرتضی تبریزی، فرشید باقری و روح‌الله باقری.

ترکیب نساجی: حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، گولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبدالله‌زاده، سجاد عاشوری، علی اصغر آشوری، سید محمد میری و محمد مهدی نظری.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی