Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:42:51 GMT

کرمانشاه| باید عرصه بر اخلال‌گران نظم بازار تنگ شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۱۱۴

کرمانشاه| باید عرصه بر اخلال‌گران نظم بازار تنگ شود

استاندار کرمانشاه گفت: باید با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب عرصه بر اخلال‌گران نظم بازار تنگ شود. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند در نشست کمیسیون مبازره با قاچاق کالای استان اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد که به موازات آن یک جنگ روانی و رسانه‌ای پرحجم‌تر و عظیم تر، این دسیسه را هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی عنوان کرد: این کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها تنها مختص امروز نبوده و طی 40 سال اخیر در جریان بوده و ره به جایی هم نبرده است و نخواهد برد.

بازوند گفت: خوشبختانه یک انسجام ملی در نظام شکل گرفته که نمونه بارز آن جلسات منظم سران سه قوه کشور و مصوبات راهگشای آن در حوزه اقتصاد است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هم این تحریم‌ها وجود داشت ولی آن زمان با مشارکت گسترده و خالصانه مردم، نقشه اقتصادی دشمن برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب شد. 

استاندار کرمانشاه گفت: امروز نیز با یک مدیریت درست و هوشمندانه و تقویت فضای همدلی و مشارکت در میان مردم، می‌توان بر همه این آسیب‌ها غلبه کرد.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب عرصه را بر محتکرین و اخلال‌کنندگان نظم بازار تنگ کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: مرزهای مبادلاتی در شرایط تحریم یک فرصت هستند که مدیریت و کار کارشناسی می‌توان از آن‌ها برای ناکام گذاشتن تحریم‌ها بهره گرفت.

انتهای پیام /م

R41380/P1486/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟