Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:51:02 GMT

انبارداری به معنی احتکار و قاچاق کالا نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۲۷۸

انبارداری به معنی احتکار و قاچاق کالا نیست

به گزارش خبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر عصر شنبه در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: ذخیره کالا به ویژه در میان کالاهای اساسی ضروری انکاول از همه باید مصادیق کالای قاچاق در استان مشخص و در خصوص ارائه آموزش های لازم برای بخشنامه ها، آیین نامه ها و قوانین جدید اقدامات لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بحث آموزش و اطلاع رسانی مناسب تأکید کرد: بسیاری از مشکلات بازاریان، تجار، بنکداران و انبارداران عدم ارائه آموزش در بحث ثبت انبارها و کالاهای انبار شده است که باید در این حوزه فعال شویم و نسبت به ارائه آموزش ها و دوره های لازم به تجار استان اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: داشتن کالای ذخیره و انبار داری تجاری یک امر بدیهی و لازم در کشور است ولی در این زمینه متاسفانه برخی مصادیق انبارداری مشخص نیست و باید در این خصوص شفاف سازی شود.

استاندار ایلام اضافه کرد : آموزش های به تجار و بازاریان در زمینه مصادیق احتکار کالا و قاچاق می تواند تا حد زیادی مشکلات موجود را کاهش دهد.

وی بر برخورد قاطع نهادهای نظارتی با افرادی که قصد التهاب و گرانی بی رویه در بازار دارند تاکید کرد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به بحث آموزش و اطلاع رسانی مناسب تأکید کرد: مصادیق کالای قاچاق و ارائه آموزش های لازم در خصوص بخش نامه ها، آیین نامه ها و قوانین جدید مشخص شوند.

کد خبر 4409369

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاچاق ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان های شهر زرند
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان