Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@20:07:52 GMT

گوشی موبایل ارزان نمی شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۲۸۶

گوشی موبایل ارزان نمی شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ابراهیم درستی، درباره آخرین وضعیت گوشیهای ترخیص شده با ارز دولتی از گمرک و زمان توزیع آن در بازار، اظهار داشت: شنیده ها حاکی از آن است که ظرف یک هفته این گوشی ها در کمیته قیمتگذاری، تعیین تکلیف شده و وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه وزرای ارتباطات و صنعت در کمیته ای دراین باره تصمیم گیری خواهند کرد، گفت: ورود این تعداد گوشی به بازار و نیز گوشیهای توقیف شده می تواند تا حدودی وضعیت نابسامان بازار گوشی را بهتر کند اما این به معنای آن نیست که قیمتها ارزان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که نرخ گوشی به ارز وابسته است و بسیاری از گوشی هایی که هم اکنون در بازار هستند با ارز آزاد وارد شده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه با اشاره به اینکه ثبت سفارش برای گوشی هایی که با ارز آزاد وارد کشور می شوند، آزاد شده است، ادامه داد: منتظر قیمتگذاری گوشی هایی که با ارز دولتی وارد شده اند هستیم تا این گوشی به سرعت به دست فروشندگان برسد و منافع مصرف کننده نیز در آن دیده شود.

درستی تاکید کرد: قرار است قیمت گوشی موبایل برمبنای ارز ثانویه محاسبه و قیمتگذاری شود و مازاد ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی، از صندوق دولت پرداخت شود. براین اساس باید در انتظار لیست قیمتها و نحوه توزیع گوشی های ترخیص شده برای ورود با بازار در هفته آینده باشیم.

به گزارش مهر، با وجودی که اواخر هفته گذشته وزیر ارتباطات در توئیتی از موافقت هیات دولت با ترخیص ۶۰۰ هزار گوشی مانده در گمرک، خبر داد اما هنوز این گوشی ها به بازار تزریق نشده است و نحوه ورود و قیمتگذاری آنها در بازار مشخص نیست.

هم اکنون نرخ گوشی در بازار با افزایش صعودی همراه است و برخی مدلهای جدید برندهای پرطرفدار، حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت داده می شود.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)

همین الان و زیر ۵ دقیقه در صرافی بین المللی "کوینکس" ثبت نام کنید با ۳ خبر خوب:

1- کوینکس، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و تمام مراحل به فارسی است.

2- برای همیشه ۱۰ درصد از کارمزد تراکنش تان را به حساب خودتان واریز می کند.

3- گروه تخصصی "کِی و چی" به عنوان "سفیر رسمی" کوینکس برای فارسی زبانان جهان، هم آموزش رایگان می دهد و هم می گوید کی، چه ارزی را بخرید و کی بفروشید تا سود دلاری داشته باشید: لینک ثبت نام در کوینکس

لینک عضویت در کانال تلگرامی "کِی و چی" (دوره های آموزش آنلاین و رایگان در این کانال اطلاع رسانی می شود): @keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)