Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:12:47 GMT

فرصت 20 دقیقه ای گرو برای اعاده حیثیت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۴۶۳

فرصت 20 دقیقه ای گرو برای اعاده حیثیت

مهاجم نیجریه ای استقلال اولین تعویض این تیم برابر نساجی بود.

به گزارش "ورزش سه"، الحاجی گرو مهاجم نیجریه ای استقلال در دومین دیدار متوالی نیمکت نشین بود و فرصت حضور در ترکیب اصلی استقلال را نداشت.


گرو که برابر السد به عنوان بازیکن نیمکت نشین نیز به میدان نرفت، برابر نساجی نزدیک به 20 دقیقه فرصت برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم بلند قامت دقیقه 70 جانشین خسرو حیدری در ترکیب شد تا با حضور این بازیکن، وریا غفوری به دفاع راست بازگردد و خط حمله استقلال با حضور باقری، تبریزی و گرو تشکیل شود.


با توجه به در پیش بودن دیدار دربی در هفته آینده، گرو برای رسیدن به ترکیب اصلی آبی ها 20 دقیقه فرصت دارد تا با گلزنی و یا اثر گذاری در ترکیب این تیم، ضمن اعاده حیثیت از خود برای حضور در دربی نیز تلاش کرده باشد.

استقلال تهران الحاجی گرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران الحاجی گرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • تمجید دروسی از آزمون
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)