Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@04:10:07 GMT

خلاصه بازی منچستر یونایتد ۱-۱ وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2018/19)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۵۲۵

خلاصه بازی منچستر یونایتد ۱-۱ وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2018/19)

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی منچستر یونایتد ۱-۱ وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2018/19).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال زودهنگام در جام‌حذفی انگلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، حساس‌ترین بازی جام حذفی فوتبال انگلیس امشب بین تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول برگزار خواهد شد تا یکی از این ۲‌تیم راهی نیمه‌نهایی شوند. لیورپول در لیگ اروپا حضور دارد و در لیگ برتر هم از مدعیان اصلی است. قرمزها جام اتحادیه را هم که از چلسی برده‌اند. کلوپ می‌خواهد در سال آخر حضورش در آنفیلد، جام‌های بیشتری کسب کند اما منچستر تنها جامی را که پیش‌روی خود می‌بیند، همین جام حذفی است. موقعیت تن‌هاخ روی نیمکت این تیم متزلزل است. احتمالا او تابستان اخراج خواهد شد و این برکناری ۱۰‌میلیون پوند روی دست باشگاه خرج می‌گذارد.

لوییس دیاس، ویرجیل فن‌دایک، مک‌آلیستر و الیوت در بازی پنجشنبه‌شب مقابل اسپارتا پراگ استراحت کردند. صلاح، ژوبوسلای و رابرتسون سالم و سرحال هستند اما آلیسون، آرنولد و ژوتا همچنان در درمانگاه مشغول درمان هستند. در اردوی من‌یونایتد بازیکنانی مثل مگوایر، هویلوند و ون‌بیساکا شرایط بازی را پیدا کرده‌اند.

در تقابل‌های بین ۲‌تیم، ۹۰پیروزی به یونایتد رسیده، ۶۹تساوی و ۸۱برد برای لیورپول ثبت شده است.

یونایتد و لیورپول امشب برای پانزدهمین‌بار در جام‌حذفی به مصاف هم می‌روند. در این میان شیاطین سرخ ۱۰‌بار و لیورپولی‌ها ۴‌بار جواز صعود را به‌دست آورده‌اند. تنها اورتون و لیورپول (۱۹) در تاریخ رقابت‌ها در دوره‌های بیشتری با هم روبه‌رو شده‌اند.

منچستریونایتد در آخرین بازی خانگی خود مقابل لیورپول در لیگ برتر فصل پیش پیروز شده (۲-۱). آنها آخرین‌بار در سپتامبر ۲۰۱۵، برای ۲‌بازی متوالی در خانه، لیورپول را شکست دادند.

من‌یونایتد آخرین بار با نتیجه ۳بر ۲ در ژانویه ۲۰۲۱ از لیورپول در این رقابت‌ها شکست خورده. آنها ۴‌بار به‌دست قرمزها از جام حذفی اوت شده‌اند که بدترین آمار مقابل هر تیم دیگری است.

منچستریونایتد در ۶‌بازی از ۹‌دیدار اخیر خود با لیورپول در تمامی رقابت‌ها، موفق به گلزنی نشده است.

این چهل‌وهشتمین حضور یونایتد در یک‌چهارم جام حذفی است، بیش از هر تیم دیگری در تاریخ این رقابت‌ها. آنها در ۸‌بار آخر یکی در میان حذف شده یا صعود کرده‌اند. آخرین باری که آنها به نیمه‌نهایی رسیدند به فصل ۰۴-۲۰۰۳ برمی‌گردد.

کد خبر 839665 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تیم لیورپول تیم منچستر یونایتد جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!
  • حذف دراماتیک لیورپول از جام حذفی انگلیس مقابل منچستر یونایتد
  • (ویدئو) گل دیدنی لیوپول به منچستر یونایتد دقیقه ۱۰۵
  • (ویدئو) گل دوم منچستر یونایتد به لیورپول
  • (ویدئو) دو گل لیوپول به منچستر یونایتد
  • فینال زودهنگام در جام‌ حذفی انگلیس؛ منچستریونایتد و لیورپول
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و لیورپول‌ از تلویزیون + پخش شبکه ورزش و آنلاین
  • فینال زودهنگام در جام‌حذفی انگلیس
  • خلاصه بازی فولام ۳-۰ تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جنون کاونتری سیتی در جام حذفی انگلیس؛ منجی فرگوسن مهمان ومبلی شد