Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@05:31:10 GMT

ساری میزبان نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۵۳۳

ساری میزبان نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی شد

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی مازندران از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی با حضور کشورهای داخلی و خارجی در استان خبر داد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سعید منصوری عصر امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در سه قالب شرکت‌های دانش‌های بنیان، شرکت‌های تحقیقاتی و دانشگاه و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت‌های متناسب با حوزه کشاورزی، دام و طیور، شیلات، صنایع وابسته به کشاورزی توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر دهکده تجاری نیاوران گفت: سالانه حدود هفت میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود و اکثر تولیدات استان قابلیت صادراتی دارند.

وی به وجود حدود 9 هزار فارغ التحصیل کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه فرصتی برای تبادل تجربیات و گفت‌وگوی هیئت‌های ایرانی و خارجی است و کشت فراسرزمینی نیز از اولویت‌ها در حوزه کشاورزی است.

منصوری ادامه داد: 15 شرکت از کشورهای روسیه، ازبکستان و لهستان و 50 شرکت داخلی برای نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و بیشتر تمرکز روی شرکت‌هایی است که برای صادرات برنامه‌ریزی کرده اند.

وی افزود: شرکت لهستان با حوزه فعالیت سیستم‌های انرژی پاک از زباله‌های کشاورزی و توزیع کننده میوه‌ها در این نمایشگاه شرکت دارند.

منصوری گفت: این نمایشگاه ساعت 15 عصر سه شنبه سوم مهرماه در دهکده تجاری نیاوران با حضور معاون وزیر امور خارجه، قائم مقام وزارت صنعت و مسئولان استانی و شهرستانی در ساری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

R41358/P1486/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداسیما، وحیده رخشانی گفت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.   معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست‌ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری‌های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی  است.   او ادامه داد: سفارش تهیه تعداد ۱۶۰۰ محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.   به گفته رخشانی، بالغ بر ۱۲۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.   سرپرست صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  فرصت‌ها و بسته‌های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری