Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه،رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه آرزوی سلامتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیرو‌های مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه جانبه کشور‌های سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل برانگیز است.

تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشور‌های سلطه می‌باشد. ملت ومسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده وهمه توان خود را درمقابله باجریانات وابسته ومزدور ادامه خواهد داد.

در این راستا لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود رادر شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران بکار برده واین اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی میدهدکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی وارزشی برخورد قاطع، سریع وتوام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی وآروزی بهبودی وعافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان باهمکاری نیرو‌های امنیتی وانتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه بعمل آورده ونتیجه را سریعا اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز رژه آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

دیگر خبرها

  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز