Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@18:52:41 GMT

همایش رهروان زینبی (س) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۶۹۲

همایش رهروان زینبی (س) برگزار می‌شود

به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی؛ مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف درباره برگزاری همایش رهروان زینبی (س) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: این همایش امروز همزمان با روز دوازدهم ماه محرم در ۳۱۷ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود و نوای لبیک یا زینب (س) در این آستان‌های مقدس طنین‌انداز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معمولاً یک امامزاده شاخص در هر شهرستان انتخاب می‌شود و بانوان از سراسر شهرستان در آن امامزاده حضور می‌یابند، گفت: این همایش امروز عصر آغاز و تا اذان مغرب و عشاء ادامه می‌یابد.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی (س) ویژه بانوان است، تصریح کرد: در برگزاری این همایش با جامعه بسیج زنان و حوزه‌های علمیه بانوان همکاری داشته‌ایم.

موسوی متقی تبیین جایگاه حضرت زینب (س)، تجدید بیعت بانوان انقلابی با حضرت زینب (س)، دفاع از حریم حجاب و عفاف، تعالی خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی را از اهداف همایش رهروان زینبی (س) برشمرد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محرم زینب بسیج حضرت زینب حجاب خانواده سبک زندگی بسیج حضرت زینب خانواده زینب سبک زندگی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک