Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن اقدام شبکه ایران اینترنشنال در پخش مصاحبه سخنگوی گروهک تروریستی که مسئولیت حادثه مرگبار امروز (شنبه) در اهواز را برعهده‌گرفته است بی‌شرمانه خواند و افزود که از این شبکه تلویزیونی در انگلیس شکایت خواهد کرد. بعیدی نژاد در حساب توئیتری خود نوشت:

«‌شبکه ایران اینترنشنال در اقدامی بیشرمانه مصاحبه ای از سخنگوی گروه تروریستی که امروز افراد زیادی را به خاک و خون کشید پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت ایران در لندن ضمن محکومیت این اقدام، برخورد جدی نهاد نظارتی در انگلیس( آفکام) با این اقدام بعنوان ترویج تروریسم و خشونت را پیگیری فوری می نماید.»

در واکنش به انتقاد بعیدی نژاد، حساب توئیتری شبکه ایران اینترنشنال نوشت:

«آقای بعیدی‌نژاد، ایران اینترنشنال مصاحبه با سخنگوی «جنبش الاحواز» را پس از آن انجام داد که رسانه‌های ایران این اقدام را به این گروه نسبت دادند. هدف ما ایفای مسئولیت حرفه‌ای و کسب واکنش رسمی این گروه بوده و مجری شبکه، سخنگوی این گروه را درباره این اقدام به چالش کشید.»

و بعیدی نژاد در پاسخ به توییت این شبکه نوشت: 

‌‎«پس با آگاهی کامل این مصاحبه شرم آور را با نماینده این گروه تروریستی انجام دادید  و به آنها برای توجیه رفتار وحشیانه خود تریبون و فرصت کافی فراهم کردید. ما حتما این نقض صریح قانون را بعنوان اقدامی در حمایت از تروریسم و خشونت با دولت انگلیس و آفکام پیگیری خواهیم نمود.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت حمید بعیدی نژاد حمله تروریستی در اهواز حمله تروریستی اهواز حمله به رژه در اهواز حمله به رژه اهواز ایران اینترنشنال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سعادت فر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای مهار سیلاب و پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی در بارش‌های بی‌سابقه اخیر در استان خوزستان گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد باران در بالادست سد دز و ورود حجم زیادی آب گل آلود به مخزن سد، به منظور پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی طرح غدیر، انتقال منبع تغذیه این طرح از دز به کرخه به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاهش تدریجی آب از منبع تغذیه دز به منبع تغذیه کرخه با هماهنگی معاونت‌های شبکه‌های آبیاری و مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان صورت گرفت و با این اقدام جلوی کاهش کیفیت آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی خوزستان گرفته شد.

سعادت فر ادامه داد: انتقال روان آب‌های ناشی از بارندگی حوضه دز به رودخانه کرخه به منظور کنترل سیلاب در پایین دست سد دز به عنوان اقدامی فوری عملیاتی و در این مدت بخش قابل توجهی از سیلاب از طریق سه نقطه ارتباطی دز و کرخه در منطقه غرب شبکه آبیاری دز تخلیه و مهار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان در بارندگی‌های اخیر، بیان کرد: بارش‌های سنگین و حجم زیاد روان آب بالا دست شهر آزادی اندیمشک موجب تخریب سیل بند کرخه شد که این سیل بند با اقدام فوری و جهادی ترمیم شده است.

کد خبر 6099683

دیگر خبرها

  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟