Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتی در یک بازی نزدیک و نه چندان زیبا با درخشش لمار به مسیر پیروزی در لالیگا برگشت و سه امتیازی حیاتی را کسب کرد. با این برد، تیم سیمئونه نفسی به راحتی کشید. گرچه این تیم تا رسیدن به سطح ایده آل همیشگی ظاهرا فاصله زیادی دارد. 

طرفداری - تیم‌های ختافه و اتلتیکو مادرید از ساعت 20:00 به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

روز و تاریخ: شنبه، 31 شهریور 97 برابر با 22 سپتامبر 2018

تورنمنت: فصل 2018/19 لالیگا - هفته پنجم 

گلزنان و دقایق: گل به خودی (14)، لمار (60)

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

بازی در نیمه اول اصلا جذاب نبود. به جز چند حرکت ترکیبی بی سرانجام و بیهوده در کناره های زمین از سوی بازیکنان ختافه و مالکیت توپ بدون فایده اتلتی چیز خاصی از دو تیم در این نیمه دیده نشد. تفاوت دو تیم تنها در همان شوت دقیقه 14 لمار بود که پس از برخورد به تیر افقی در حالی که وارد زمین شده بود، به کمر سوریا برخورد کرد و وارد دروازه شد.

نیمه دوم به مراتب جذاب‌تر بود. پس از سپری شدن ده دقیقه ابتدایی، اتلتی باز هم توسط لمار روی یک حرکت تیمی زیبا به گل دوم هم رسید. دو دقیقه بعد ختافه طی دو حمله پیاپی به شدت به باز کردن دروازه اتلتی نزدیک بود که یک بار اوبلاک مقاومت کرد و شوت بعدی از کنار دروازه به بیرون رفت.چند دقیقه بعد ایوان الخو به دلیل خطای خشن روی سائول با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا کار ختافه سخت‌تر هم بشود. اتلتی در ادامه با تعویض‌های سیمئونه سعی در کنترل بازی داشت. اگرچه روی چند شوت از جمله شوت گریزمان باز هم خطرساز شد اما به گل دیگری نرسید تا با همان دو گل به پیروزی برسد.

شرح گل‌ها

ختافه 0-1 اتلتیکو مادرید | داوید سوریا (14) | شوت سهمگین لمار از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک و کمر سوریا وارد دروازه شد.

ختافه 0-2 اتلتیکو مادرید | توماس لمار (60) | حرکتی که لمار از سمت راست خودش شروع کرده بود، پس از چند پاس نهایتا با پاس عمقی کوکه به خود لمار رسید تا به کمک تکل مدافع حریف از دروازه بان عبور کرده و دروازه خالی را باز کند.

ویدئوی خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت آبولای پرتغال، دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید در حالی برگزار می‌شود و که دیدار رفت دو تیم با حساب ۲ بر ۱ به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید و بازی در آلمان تعیین کننده تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.   در این دیدار تیم دورتموند به احتمال زیاد با ترکیب زیر به میدان می‌رود: ­گرگور کوبل، جولیان رایرسون، نیکو شلاتربک، متس هوملز، یان ماتسن، مارسل سابیتزر، امره جان، جیدون سانچو، جولیان برانت، کریم آدیمی، نیکلاس فولکروگ   ترکیب احتمالی تیم اتلتیکو مادرید نیز به شرح زیر است: ­اوبلاک، اکسل ویتسل، خوزه خیمنز، سزار آزپیلیکوئتا، ناهوئل مولینا، مارکوس یورنته، کوکه، دی پل، رودریگو ریکلمه، آنتوان گریزمان، آلوارو موراتا   در این بازی تیم دورتموند ۳ بازیکن از جمله یکی از بهترین‌های خود را در اختیار ندارد، سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این بازی غایب است.   تیم اتلتیکو مادرید نیز ۴ غایب دارد که مهمترین آن ساموئل لینو مهاجم این تیم است. این بازی را اسلاوکو وینچیچ قضاوت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید