Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، کامیل کریمیان، سرپرست فرمانداری ویژه سقز امروز، 31 شهریورماه در آئین رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: دفاع مقدس، نقطه عطف و روزی به یادماندنی در تاریخ کشورمان است که بر تارک تاریخ حماسه، ایثار، مقاومت و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.
وی عنوان کرد: در دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، مفاهیمی ارزشمند چون شهادت، ایثار، مقاومت و فداکاری در تاریخ ادبیات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسط یافت و بازآفرینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری ویژه سقز ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از 15 خرداد 42 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) آغاز و در بهمن 57 به پیروزی رسید و در این مدت همواره نظام دو قطبی جهانی در تلاش بودند که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در مرحله اول تثبیت نشود و در مراحل دیگر به دنبال این اهداف بودند که انقلاب به دیگر کشورها صادر نشود.
کریمیان با اظهار اینکه وحدت و انسجام نیروی مسلح کشور یکی از رموز آزادی خرمشهر بود، بیان کرد: خرمشهر 19 ماه در تصرف دشمن بعثی بود که بعد از حصر آبادان به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در عملیات ثامن الائمه، زمینه آزاد سازی خرمشهر فراهم و دفتری جدید از جنگ ورق خورد.
وی با اشاره به اهمیت وحدت تمامی نیروهای مردمی، مسلح و بسیجی، امنیتی و اطلاعاتی در زمان جنگ تحمیلی، گفت: دوران دفاع مقدس، هنگامه همبستگی ملی ملت ایران در دفاع از اسلام و مرزهای سرزمینی بود که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان جاودانه شد.
سرپرست فرمانداری ویژه سقز در بخشی دیگر از سخنان خود به حمایت‌های سایر کشورها در حمایت از کشور عراق در جریان جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: بر اساس اعلام موسسه‌های موثق تحقیقاتی غرب، کشورهای حوزه خلیج فارس 50 تا 200 میلیارد دلار به صدام برای جنگ علیه کشورمان کمک کردند.
وی اعلام کرد: خودباوری، استقلال و وحدت تمام نیروهای مسلح از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود.
کریمیان همچنین به بدعهدی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکا با خارج شدن از پیمان‌های بین المللی نشان داد که عهد شکن است و ایران اسلامی به تمامی تعهدات بین المللی پایبند بوده و کسی را که عهد شکسته، باور نخواهد کرد.
وی با اشاره به توطئه اقتصادی دشمن و عنوان اینکه اتاق جنگ آمریکا از وزارت جنگ به وزارت خزانه داری تغییر یافته، یادآور شد: ملت ایران اسلامی از این پیچ تاریخی هم عبور خواهد کرد و تنها راهکار برای عبور از مشکلات، اتحاد مردم و مسئولان است زیرا دشمن نمی‌تواند صف‌های محکم را بشکند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی سقز مراسم رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند