Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:20:23 GMT

بایرن مونیخ از سد شالکه گذشت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۸۹۶۳

بایرن مونیخ از سد شالکه گذشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه دیدارهای هفته چهارم بوندسلیگا آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب موفق شد با نتیجه دو بر صفر شالکه را شکست دهد و چهارمین برد خود را جشن بگیرد و مقتدرانه با ۱۲ امتیاز در صدر جدول جای بگیرد.

خامس رودریگس و روبرت لواندوفسکی برای بایرن مونیخ گلزنی کردند. در دیگر دیدار مهم بوندسلیگا تیم فوتبال دورتمند برابر هوفنهایم به تساوی یک بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان بایرن مونیخ بوندسلیگا جدول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است

ستاره انگلیسی بایرن مونیخ باور دارد که هنوز برای کسب اولین جام دوران حرفه ای خودش شانس زیادی دارد.

طرفداری | هری کین پس از اینکه نتوانست در شمال لندن به جام قهرمانی مهمی دست پیدا کند، در تابستان ۲۰۲۳ به همکاری طولانی مدت خود با تاتنهام خاتمه بخشید. انتظار می رفت انتقال پرخرج او به آلمان، برای او جام به ارمغان بیاورد.

با این حال، بایرن مونیخ در تلاش برای کسب افتخارات بزرگ با مشکلاتی مواجه شده است، زیرا بایر لورکوزن به شکلی تاریخی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد. کین و هم تیمی هایش نیز در جام حذفی داخلی متحمل شکست شدند و تنها لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان مسیر رسیدن به یک جام پیش روی خودشان می بینند.

آن ها به مرحله نیمه نهایی آن رقابت ها رسیده اند، جایی که با رئال مادرید روبرو خواهند شد. کین به اسپورت برزیل در مورد عدم نگرانی اش از جام نبردن گفت: 

فکر می کنم تنها کسی که باید چیزی را به او ثابت کنم، خودم هستم. من همیشه در مورد پیشرفت و تلاش برای هر روز بهتر شدن صحبت می کنم. نتیجه گرفتن یعنی انجام کارهای درست، آماده‌سازی و انجام خیلی کارهایی که مردم نمی بینند. البته می دانم این که تا به حال در دوران حرفه ای ام جام نبرده ام، دشوار بوده، اما همچنین می دانم که سال های زیادی پیش رو دارم و در بایرن مونیخ هستم تا به آن اهداف هم دست پیدا کنم. در لیگ قهرمانان فرصتی داریم تا کار بزرگی انجام دهیم. پس انگیزه من همین است و به همین کار ادامه خواهم داد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • فیلم| بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا