Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است: حادثه دلخراش تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت های رو به زوال منطقه در اهواز بار دیگر ثابت کرد نهضت اسلامی و مقاومت دلیرانه مومنان به وعده رهایی بخش الهی همواره در معرض تهدید و هجمه جریان باطل شیطانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر حیات یالثارات الحسین(ع) است و ملت ایران بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از دشمن پلید است.
این پیام می افزاید: بی شک اتحاد و همدلی و انسجام میهن اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه و دوراندیش پریشان کننده توهم پوشالی بدخواهان ملت خواهد بود.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه دلخراش تروریستی از تمامی نیروهای امنیتی و مسلح درگیر در حادثه که با رشادت و ایثار جلوه های بی بدیل فداکاری برای حفظ جان کودکان و زنان و اقشار مختلف را به خوبی خلق کردند تقدیر و تشکر دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمله تروریستی دولت کودکان ملت ایران نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز