Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:57:12 GMT

ادامه ناکامی یاران جهانبخش با باخت به تاتنهام

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۰۴۳

ادامه ناکامی یاران جهانبخش با باخت به تاتنهام

برایتون در حضور تعویضی ملی پوش ایرانی خود برابر تاتنهام شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ جزیره تیم برایتون در حالی که علیرضا جهانبخش را مثل پنج مسابقه گذشته‌اش جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه فالمر مقابل تاتنهام قرار گرفت.

با گلزنی دقیقه ۴۲ هری کین از روی نقطه پنالتی، تاتنهام نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر مقابل یاران جهانبخش به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه ۷۶ اریک لاملا روی پاس دنی رز دومین گل تاتنهام را به ثمر رساند که تلاش‌های یاران جهانبخش برای جبران نتیجه تنها یک بار نتیجه داد و آنتونی کنوکارت روی ضد حمله سریع توانست با شوت پای چپ دروازه تاتنهام را در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده باز کند.


یاران جهانبخش که در سه مسابقه اخیرشان یک باخت برابر لیورپول و دو تساوی برابر فولام و ساوتهمپتون داشتند، امشب هم نتوانستند به پیروزی برسند و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تاتنهام شدند تا ۵ امتیازی و در رده سیزدهم جدول لیگ برتر انگلیس بمانند.


علیرضا جهانبخش که در این فصل چهار بار به‌عنوان بازیکن تعویضی برای برایتون بازی کرده بود، در دیدار امشب هم به‌عنوان دومین تعویضی تیمش از دقیقه ۷۳ وارد زمین شد که پنج پاس صحیح، یک دریبل موفق، یک شوت خارج از چارچوب، یک پاس کلیدی و دو برتری در نبردهای تن به تن داشت ولی حمله‌ای که او در دقایق پایانی تدارک دید، می‌توانست گل تساوی را برای برایتون به همراه داشته باشد که این اتفاق نیافتاد.

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی