Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:03:02 GMT

بازیکنان نساجی باغیرت بازی می کنند/ زمین را واگذار نکردند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۲۱۱

بازیکنان نساجی باغیرت بازی می کنند/ زمین را واگذار نکردند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد صنیعی فر پس از بازی و تساوی بدون گلس تیمش با استقلال تهران با بیان اینکه یک بازرگان هستم و تاکنون توانستم از تیم نساجی حمایت کنم گفت: از الان به بعد برایم سخت است و باید مسئولان از این بعد حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی حمایت از تیم سخت است و به خاطر دل مردم هزینه کرده ام ادامه داد: جمع کردن جمعیت و هواداران نساجی عشق می خواهد و باید به مردم و هواداران احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه تیم هایی استقلال، پرسپولیس و غیره حامی و پشتیبان دارند گفت: برنامه ریزی سه ساله کرده بودیم تا اولا تیم به لیگ دسته دوم نرود و ثانیا تیم را در لیگ یک حفظ کردیم و امسال نیز بنا داریم تیم را حفظ کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با اظهار اینکه عاشق فوتبال هستم گفت: اهل هیاهو نیستم و هرکاری که کرده ام به عشق مردم بوده است و مسئولان نیز باید جلو آیند و هنوز زمین وعده داده شده تحویل نشده است.

صنیعی فر از مسئولان خواست تا برای تیم نساجی کار و تلاش کنند درباره واگذاری زمین وعده داده شده برای تیم گفت: هنوز زمینی نگرفته ایم و تاکنون هیچکس کمکی نکرده و تاکنون تیم به لطف خدا و با آبرو بازی کرده است.

وی با بیان اینکه نساجی مازندران با تیمهای دیگر فرق دارد و با قدرت بازی می کند گفت: بازیکنان با غیرت و با تعصب بازی می کنند و در این بازی کمتر از استقلال نبوده ایم و مشکلات باید با مدیریت و حمایت حل شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه تیم متعلق به استان است گفت: این تیم با قدرت و آبروداری است وباید حمایت شود.

کد خبر 4409424

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فرهاد صنیعی فر لیگ برتر فوتبال ایران ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!