Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهربانو پاک نژاد افزود:  این کتاب شامل خاطرات یکی از مبارزین انقلابی کهگیلویه و بویراحمد در کردستان است که از زمان شکل گیری جنگهای نامنظم توسط دکتر مصطفی چمران به اردوگاه این ستاد می پیوند.

وی بیان داشت: این رزمنده تا پایان جنگ تحمیلی به عنوان یک چریک در قالب شناسایی و ضربت ایفای نقش می کند و چندین مرتبه مجروح شده و بارها اسیر می شود که با درایت و هوشیاری خود را از چنگ کومله نجات می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک نژاد افزود: این کتاب ۴۳۰ صفحه ای و با قطع رقعی توسط "مهران مظفری" و "سحر شریفی" گردآوری و تدوین شده است.

وی اظهار داشت: این کتاب به صورت مشارکتی توسط حوزه هنری استان با ستاد کنگره سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان توسط انتشارات فتح دنا و چاپخانه نودا به چاپ می رسد.

کد خبر 4409423

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد معرفی کتاب یاسوج ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد