Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی قائم شهر می‌گوید امیدوار است داور در صحنه هند بازیکنان استقلال اشتباه نکرده باشد.

طرفداری- جواد نکونام، سرمربی نساجی قائم شهر پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت متاسفانه در اول فصل با قرعه سختی روبرو شدیم و محمد عباس زاده در این بازی مصدوم نبود.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:

متاسفانه در ابتدای فصل با قرعه سختی مواجه شدیم، ما پرسپولیس و با استقلالی بازی داشتیم که برای بازی آسیایی آماده شدند، بعد با سایپا داریم و سپس با سپاهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای کاش ما حداقل قرعه‌ ای داشتیم که با تیم‌های مدعی در ابتدای فصل کمتر بازی می‌کردیم.

 به نقل از فارس، سرمربی نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا محمد عباس‌زاده مصدوم بود که به زمین نرفت، گفت:

محمد عباس‌زاده مصدوم نبود و علت اینکه از ابتدا در زمین حضور نداشت را شما نمی‌دانید. خدا را شکر همه بازیکنان ما از جمله عباس‌زاده سالم هستند و امروز هم او برای ما بازی کرد و مشکلی هم وجود نداشت.

 نکونام در ادامه درباره بازی ندادن امید سینگ عنوان کرد:

شما از قیمت این بازیکن خبر ندارید. درباره بازی دادن یا ندادن بازیکنان هم من تصمیم می گیرم. من با این بچه ها و با تیم زندگی می کنم. امید مصدوم نیست. امروز هم دیدید که در نیمه دوم برای ما بازی کرد.

بازیکن سابق استقلال درباره تقابل با این تیم اظهار داشت:

خوشحالم که مقابل تیم سابقم قرار گرفتم ولی همانطور که قبلا گفتم برای من نساجی مهم است. تمام توانم را روی تیمم گذاشتم. درباره مسابقه هم باید بگویم خوب بودیم و خوب بازی را کنترل کردیم. می دانستیم استقلال برای برد می آید. دیدید که چطور شروع کردند. 4 بازیکن هجومی در خط حمله داشتند. اشتباهات فردی باعث شد دقایقی استقلال توپ را بگیرد و ارسال کند. آیا لک موقعیتی گرفت؟ فقط آخر بازی دو بازیکن قد بلند گذاشتند و بازی مستقیم کردند. غیر از آن طوری که می خواستیم بازی پیش رفت. روی ضد حملات اگر دقت داشتیم بهتر می شد.  ضمن اینکه دو صحنه هند در محوطه استقلال اتفاق افتاد. فقط می خواهم بدانم پنالتی بود یا نه؟ می خواهم بدانم پناتی به چه چیز می گویند؟ امیدوارم اشتباه کرده باشم اگرنه این می شود 5 اشتباه داوری در 7 مسابقه که به ضرر ما شده است. به نظرم آقای زرگر در مجموع خوب بود. امیدوارم من اشتباه کرده باشم به خاطر اینکه با یک گل می شد نتیجه بازی عوض و یک تیم برنده شود. برای من مهم است که بدانم بوده یا نه. اگر در دقایقی از بازی اعتراض شد، طبیعی بود و در بازی اتفاق می افتد.

نکونام درباره ادامه بازی‌های نساجی و غیبت در کنفرانس قبل از بازی گفت:

فردا برای بازی سایپا ریکاوری می کنیم. این هفته تمام تمرکزمان روی این تیم است. آنها تیم قدرتمندی هستند. ما ساعت 18:30 دقیقه جلسه تیمی داشتیم ولی ساعت 17:30 دقیقه برای من کنفرانس گذاشتند. درست بود جلسه را ول کنم و بروم؟ من کدام کنفرانس فصل قبل را نیامدم؟ من کاملا به خبرنگاران احترام می گذارم ولی اگر کسی ناراحت می شود باید بگویم تیم من مهم است. همه شما هم دوست دارید نساجی موفق شود. من در هتل بیکار نبودم. حتی گفتم از ساعت یک تا قبل از 5 اگر کنفرانس بگذارند می آیم ولی بعد از آن نه. شب قبل از بازی مهمترین جلسه را داریم، واقعا چه دلیلی دارد در جلسه حاضر نشوم؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • باید با قلبمان بازی کنیم