Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:07:47 GMT

خودروهای متخلف حدود 5 میلیارد تومان جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۲۴۵

خودروهای متخلف حدود 5 میلیارد تومان جریمه شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در نشست کمیسیون حمل و نقل و ایمنی راه ها که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تصادفات جاده ای استان در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش پیدا کرده است.
وی در رابطه با تصادفات برون شهری در شهریور ماه امسال گفت: تصادفات برون شهری شهریور امسال 29 درصد و تلفات جاده ای 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد که علاوه بر گشت های محسوس 20 دستگاه خودرو کنترل نامحسوس نیز بر تردد خودروها در جاده های برون شهری نظارت دارند.
حیدری ، جاده کرمانشاه به کامیاران را پرحادثه ترین جاده استان دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 نفر در این محور به علت تصادف جان خود را از دست داده اند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: به منظور کاهش آمار تلفات جاده ای با راکبان موتورسیکلت هایی که بدون در نظر گرفتن قوانین در جاده های برون شهری تردد می کنند، برخورد می شود.
رییس پلیس راه کرمانشاه افزود: بخش اعظمی از تلفات جاده ای استان‌‌ به دلیل پرت شدن خودرو به داخل پرتگاه ها در بخش های غیرایمن جاده ها است.
حیدری از مدیران راهداری خواست که هرچه زودتر نسبت به اصلاح نقاط پرحادثه جاده ای استان کرمانشاه اقدام کنند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت و بیش از 24 هزار و 640 کیلومتر مربع مساحت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
7445/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایمنی راه ها پلیس راه پلیس راه استان تصادفات جاده ای موتورسیکلت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان