Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@23:32:42 GMT

پیروزی قاطع حریف پرسپولیس در شب گلزنی طارمی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۳۴۲

ساعت24- تیم فوتبال الغرافه در شبی که مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، برابر الدحیل تن به شکست داد و السد هم برابر الریان جشنواره گل به راه انداخت.

هفته ششم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار به پایان رسید.

در حساس‌ترین بازی هفته السد حریف پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان رفت و توانست با پنج گل به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره السد در این دیدار بونجاح بود که دو گل به ثمر رساند.

در دیگر دیدار برگزار شده الدحیل مدافع عنوان قهرمانی از الغرافه پذیرایی کرد.

الدحیل تیم بدون رقیب و شکست لیگ قطر در این دیدار هم کار راحتی پیش رو داشت و توانست با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی الغرافه در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست یکی از گل‌های تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر

به گزارش ورزش سه، از هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، تیم رده آخری المرخیه در ورزشگاه خانگی به مصاف تیم مدعی قهرمانی الغرافه رفت که در پایان نتیجه عجیبی رقم خورد  المرخیه ته جدولی موفق به برتری 3 بر 2 شد.

اما مرد اول این میدان کسی نبود جز ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس یعنی بشار رسن 27 ساله که موفق به زدن 1 گل و ثبت 2 پاس گل برای هم تیمی هایش در این مسابقه شد.

المرخیه در این بازی گل اول را  توسط دامه ترائوره از الغرافه دریافت کرد اما در آخرین دقیقه نیمه اول این گل توسط یوسف ان جیه با پاس گل بشار جبران شد. در دقیقه پنجاه و پنجم  بازی بشار رسن موفق به زدن گل دوم تیمش شد تا المرخیه با نتیجه 2 بر 1 پیش بیوفتد. گلی در دقیقه 89 توسط یاسین براهیمی از روی نقطه پنالتی جبران شد اما در آخرین دقیقه بازی بود که بازهم روی پاس گل بشار توسط ان جیه به گل رسید تا یک پیروزی باشکوه را بدست آورد و امیدوار به ماندن در لیگ ستارگان در دو هفته پایانی باشد.

ستاره عراقی المرخیه از نیم فصل دوم و پس از جدایی قرضی  از القطر به المرخیه آمده و تاکنون در 7 بازی موفق به ثبت 3 گل و 3 پاس گل برای تیمش شده است. شاگردان پدرو مارتینز با 14 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارند و امیدوار به حفظ سهمیه خود در دو هفته پایانی خواهند بود.

الغرافه که پس از سال ها شانس کسب قهرمانی در این فصل از لیگ ستارگان را دارد نیز با این شکست 41 امتیازی ماند تا اختلاف دو امتیازی اش در صدر جدول با السد با یک بازی بیشتر حفظ شود. 

دیگر خبرها

  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!