Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@11:16:31 GMT

چند جمله حرف حساب با حامیان حادثه تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۱۶

چند جمله حرف حساب با حامیان حادثه تروریستی اهواز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: حامیان و مروجان ترور و خشونت ‌و توجیه گران وابسته و مفسران سرسپرده آنان نمی‌توانند با لفاظی‌های دروغین، نقش مستقیم خود در پشتیبانی از تروریست‌های ضد ایرانی را پنهان کنند.

به گزارش مشرق، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حمله تروریستی امروز (شنبه) در اهواز و با تسلیت ‌به مردم شجاع خوزستان و ملت بزرگ ایران اظهار داشت: اجیر شدگان و فرمان بردارانِ کانون‌های شناخته شده مولد خشونت و جنایت علیه جان انسان‌ها و حامیان فکری، مالی، تسلیحاتی و رسانه‌ای تروریسم در منطقه و فراسویِ آن مطمئن باشند با چنین اقدامات زبونانه، ترور و کشتار کور نمی‌توانند در اراده راسخ دولت و ملت ایران در مبارزه بی امان و همه جانبه با تروریسم لجام گسیخته‌ای که منطقه و جهان را درنوردیده است، خللی وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

پیام رهبر انقلاب در پی حمله تروریستی اهواز

دستور رییس قوه‌قضاییه برای شناسایی سرشاخه‌های مزدوران حادثه تروریستی اهواز واکنش اینستاگرامی روحانی به حادثه تروریستی اهواز نیروهای امنیتی تروریست‌ها را به سزای اعمالشان برسانند

قاسمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ادامه سیاست‌های اصولی و انسانی خود بدون هرگونه وقفه و تردیدی در جهت افزایش امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم خواهد کوشید.

وی افزود: حامیان و مروجان ترور و خشونت ‌و توجیه گران وابسته و مفسران سرسپرده و گوش به فرمان حرفه‌ای آنان نمی‌توانند با لفاظی‌های دروغین و مغلطه‌های بی بنیان و تشکیک‌های کودکانه در ماهیت تروریستی و ضد انسانی جنایت امروز در اهواز، نقش مستقیم خود در پشتیبانی از تروریست‌های ضد ایرانی را پنهان سازند.

 سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن یادآوری حادثه تروریستی سال گذشته تروریست‌های تکفیری در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی و با اشاره به جنایت هولناک امروز در اهواز افزود: اینگونه جنایات کور اما هدفمند و هدایت شده، تاوان ایستادگی دولت و ملت ایران در مقابل تروریسم شوم و انسان کشی است که توسط برخی کانون‌های تروریست پرور منطقه‌ای و با حمایت‌های بی دریغ یک قدرت فرامنطقه ای و رژیم نفرت آفرین صهیونیستی بر بخش عمده‌ای از جهان تحمیل شد.

قاسمی در پایان تاکید کرد: تروریسم به عنوان بلیّه قرن حاضر که صلح، ثبات و امنیت جهانی را هدف گرفته است جغرافیا، مذهب، قوم، نژاد و زبان نمی‌شناسد و امروزه به خطری مشترک و جهانی تبدیل شده که آن را جز با اراده جدی همگان، فارغ از استانداردهای دوگانه و چندگانه درمان و علاجی نیست. سردمداران برخی کانون‌های پرورش ترور و خشونت باید بدانند که ترور و تروریسم در همه جا و در هر شکل آن بی هیچ توجیه و تفسیر و استاندارد خود ساخته و پرداخته آنان محکوم به شکست و رسوایی است.

 در پی حمله تروریستی امروز (شنبه) به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز ۲۹ نفر شهید و ۶۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی هفته دفاع مقدس حمله تروریستی اهواز بهرام قاسمی تیراندازی در اهواز حمله تروریستی اهواز وزارت امور خارجه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان در ادامه‌ی تنش‌های لفظی میان کابل و اسلام‌آباد بخاطر مسایل امنیتی پاکستان و افزایش حملات تروریستی در این کشور گفته است که مقامات پاکستان با متهم کردن افغانستان، ناکامی‌های خود را توجیه می‌کنند.

مجاهد امروز پنج‌شنبه، نهم حمل به اظهارت وزیر دفاع پاکستان مبنی بر حضور پناهگاه‌های تروریسم در افغانستان واکنش نشان داده و گفته است که او با متهم کردن افغانستان از مسئولیت خود در راستای تامین امنیت فرار می‌کند.

خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان روز چهارشنبه، هشتم حمل (یک روز پس از حمله‌ی خونین بر مهندسان چینی در این کشور) در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: منبع تروریسم در پاکستان، در افغانستان است.

طبق ادعای او، مقامات طالبان از آنچه که مخفی‌گاه‌های تروریسم در افغانستان خوانده می‌شود آگاه هستند و این گروه‌ها از افغانستان به‌منظور سکویی برای سازمان‌دهی حملات تروریستی در پاکستان استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چرا پوتین به صحنه حمله تروریستی مسکو نرفت؟
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • انتقام از عاملان و حامیان تروریست‌ها، خواسته شهروندان روس
  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • روسیه: فرانسه مبارزه با تروریسم را از اوکراین شروع کند
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • لوکاشنکو: تروریست‌های حمله مسکو می‌خواستند وارد بلاروس شوند
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم