Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:52:03 GMT

زنان جامعه باید از بانوان جانباز الگو برداری کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۱۸

زنان جامعه باید از بانوان جانباز الگو برداری کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: الگو برداری زنان و دختران امروز جامعه از ایثارگری های بانوان جانباز مورد انتظار است و باید از سبک زندگی آنان نیز درس بگیرند.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، معصومه مرادیان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با بانوی جانباز، عزت قیصری دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این دیدار گفت: شما جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام دارید و امروز مسئولان و مردم قدردان ایثارگری های شما عزیزان هستند.
این مسئول ادامه داد: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس فداکاری های ارزشمندی از خود نشان داده و برخی از آنان مانند شما در خط مقدم نیز حضوری چشمگیری داشته اند.
در ادامه این دیدار، عزت قیصری اظهار داشت: هدف ما در هشت سال دفاع مقدس حراست از ارزش ‌های اسلام بود و امیدواریم جوانان امروز ادامه ‌دهندگان راه شهدا و ایثارگران باشند.
وی ادامه داد: باید ایثارگری ‌های شهدا و جانبازان به آحاد جامعه، به ویژه نسل امروزی به طور صحیح تبیین شود تا آنان بدانند که انقلاب با رشادت ‌های چه بزرگ مردان و زنانی حفظ شده و به دست آنها رسیده است.
وی در پایان دختران و زنان امروز جامعه را به رعایت حجاب و عفاف توصیه کرد .
گفتنی است، کتاب دادا به قلم علی کلوندی براساس خاطرات عزت قیصری به عنوان بهیار در کنار نیروهای سپاه و بسیج چاپ و منتشر شده است.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند