Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:45:50 GMT

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در آستارا دایر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۲۹

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در آستارا دایر شد

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی آستارا عصر شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه یک هزار جلد کتاب شعر، یادداشت و خاطره جبهه های جنگ و عکس شهدای آستارا به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار گرفته است.
آرزو عباس زاده افزود: کتاب ها با 15 درصد تخفیف عرضه می شود و چهار هزار جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در چهار کتابخانه شهرستان آستارا موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کارگاه های قصه دفاع مقدس با حضور رزمندگان برای کودکان و نوجوانان و نشست کتابخوان با حضور کارکنان نیروهای مسلح از برنامه های اداره کتابخانه های آستارا در هفته دفاع مقدس است.
عباس زاده ادامه داد: کتاب و هنر بهترین وسیله انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید با کار فرهنگی برای اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
31 شهریور تا 6 مهر ماه هفته دفاع مقدس است.
چهار باب کتابخانه آستارا یک هزار و 500 متر مربع مساحت و 2 هزار نفر عضو فعال دارد و 45 هزار جلد کتاب با 38 هزار عنوان در آنها موجود است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آرمان های انقلاب اسلامی دفاع مقدس کودکان و نوجوانان مقابله با تهاجم فرهنگی نیروهای مسلح رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد